Deși se spune că marți sunt trei ceasuri rele, constructorii navei semnal CONCORDIA EU nu au ținut cont de acest aspect, programând pentru marți, 26 martie, botezul celei mai recente realizări a SHIPYARD ATG Giurgiu. 

Pe o ploaie măruntă – semn de bogăție, ar spune bătrânii – organizatorii evenimentului de botez al navei amintite au făcut eforturi supraomenești pentru ca totul să iasă ca la carte. 

În prezența ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, a secretarului general adjunct din Ministerul Transporturilor, Fabian Țîrcă, a deputatului Alexandru Andrei, precum și a mai multor reprezentanți ai Parlamentului și Comisiei Europene, a primarului Municipiului, Nicolae Barbu, a avut loc botezul celei mai noi nave construite de SHIPYARD ATG Giurgiu. 

Primul moment al botezului a fost sfințirea, făcută de un sobor de preoți, conduși de Arhimandrit Teodor Șerban, starețul mănăstirii Sf. Ioan Rusul din Slobozia.

Apoi, tradiționala spargere a sticlei de șampanie a fost urmată de o scurtă vizită a invitaților, în interiorul cabinei de comandă a navei. 

De menționat un aspect scos în evidență de directorul SHIPYARD ATG, Adrian Patriche: întregul soft al navei este conceput de specialiști români, în condițiile în care unele dintre componente sunt realizate în alte țări.

Înainte de a se despărți, reprezentanții Comisiei Europene și comandantul navei au făcut un schimb de daruri.

Nava semnal Concordia va deservi întregul sector românesc al Dunării, și se află în proprietatea AFDJ Galați. 

(Jurnal)