La sfârșitul anului trecut, se făceau primii pași pentru fluidizarea traficului în zona municipiului, odată cu demararea lucrărilor la un prim tronson al Variantei Ocolitoare a Municipiului, un drum de legătură ce urmează să unească (în special pentru trafic greu) DN 5 Giurgiu – București cu Punctul de Trecere a Frontierei Giurgiu.

Iată că veștile bune cu privire la realizarea de variante pentru fluidizarea traficului din municipiu vin în continuare. După cum scria pe contul său de facebook deputatul PNL Alexandru Andrei, s-a făcut un nou pas spre realizarea variantei ocolitoare a municipiului Giurgiu: proiectul a ajuns pe masa de lucru a Guvernului.

Pe ordinea de zi a ședinței de miercuri, 24 februarie, Guvernul României are înscris proiectul de hotărâre pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Varianta ocolitoare Giurgiu”, judeţul Giurgiu.

Traseul variantei ocolitoare a municipiului Giurgiu are o lungime de 12,068 km, este prevăzut cu sensuri giratorii la intersecțiile cu DN 5B, DJ 503, DJ 504 și DN 5C, include patru poduri, urmând a fi construite și două parcări de capacitate mare, cu toate dotările necesare.

Investiția – finanțată atât din bugetul Ministerului Transporturilor, cât și din fonduri externe – se ridică la circa 400 de milioane de lei.

Înainte de a ajunge în ședința de Guvern, proiectul de hotărâre inițiat de Ministerul Transporturilor a primit avizele miniștrilor Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, respectiv, Finanțelor, precum și al viceprim-ministrului”, a mai scris deputatul liberal.

(Jurnal)