AcasăActualitateDATORIILE PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI GIURGIU, la 1 Martie, depășesc 22 milioane lei!

DATORIILE PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI GIURGIU, la 1 Martie, depășesc 22 milioane lei!

Conform unui comunicat postat pe site-ul Primăriei Giurgiu,  vă prezentăm lista datoriilor cumulate la nivelul  instituției, la data de 1 martie 2021, datorii ce se ridică la suma de 22.098.026, 83 lei, din care datorii aferente anului 2020, după cum urmează:

  • Arierate (datorii cu întârziere a scadenței mai mare de 120 de zile) pe secțiunile funcționare și dezvoltare – 3.451.067,02 lei;

  • Cheltuieli curente pe secțiunea funcționare – 64.579, 83 lei;

  • Cheltuieli de capital pe secțiunea dezvoltare – 394.272,27 lei;

  • Capital social Tracum pe secțiunea dezvoltare – 82.715,00 lei;

  • Cheltuieli cu unitățile de învățământ pe secțiunea funcționare – 749.422,00 lei;

  • Cheltuieli de funcționare ale Direcției de Asistență Socială – 147.077, 00 lei;

  • Cheltuieli de funcționare ale Centrului Cultural ”Ion Vinea” – 28.000,00 lei;

  • Cheltuieli de funcționare ale Direcției de Impozite și Taxe Locale – 14.892, 65 lei;

  • Chelutieli de funcționare ale Direcției Poliției Locale – 8.425,01 lei.

Totalul datoriilor la data de 1 martie 2021, aferente anului 2020 însumează 4.940.450, 78 lei, la care se adaugă datoriile aferente anului 2021 în valoare de 17.157.576,05 lei, din care:

 – Cheltuieli curente pe secțiunea funcționare – 954.664, 57 lei;

 – Cheltuieli de capital pe secțiunea dezvoltare – 980.590,07 lei;

 – Cofinanțare proiecte din fonduri europene – 7.247.131, 95 lei;

 – Cheltuieli cu societățile subordonate pe secțiunea funcționare – 7.564.037,63 lei;

– Cheltuieli cu unitățile de învățământ pe secțiunea funcționare – 80.851,00 lei;

– Cheltuieli de funcționare ale Direcției de Asistență Socială – 145.690,00 lei;

– Cheltuieli de funcționare ale Centrului Cultural ”Ion Vinea” – 2.000,00 lei;

– Cheltuieli de funcționare ale Direcției de Impozite și Taxe Locale – 1.270,00 lei;

– Cheltuieli de funcționare Club Sportiv Municipal – 1.000,00 lei;

– Cheltuieli COVID (sumă decontabilă de DSP) – 8.125,81 lei;

– Cheltuieli de finanțare MLPDA – 170.265,81 lei;

– Cheltuieli de funcționare ale Direcției Poliției Locale – 1.949,21 lei.

Totalul obligațiilor de plată la data de 1 martie 2021 ale municipiului Giurgiu este în valoare de 22.098.000 lei, potrivit cifrelor reiterate, iar urgente de plată, conform facturilor înregistrate sunt următoarele:

– Titluri executorii servicii de salubritate (Sc Rosal) + cheltuieli de executare (ECOSUD și GIREXIM) în valoare de 7.077.000 lei

– Cofinanțare proiecte din fonduri europene nerambursabile (Navă Ponton) în valoare de 1.808.000 lei;

– Cesiuni contracte investiții, somații – 1.305.000 lei;

– Notificări – 100.000 lei;

– Facturi aferente cheltuielilor cu unitățile de învățământ în valoare de 805.000 lei;

 Alte cheltuieli în sumă de 6.063.000 lei.

În concluzie, în regim de urgență, din totalul de 22.098.000 lei, Primăria municipiului Giurgiu are de achitat, conform celor detaliate mai sus, suma de 17.158.000 lei.

(Jurnal)

VREMEA

Giurgiu
nori împrăștiați
30.9 ° C
30.9 °
30.9 °
40 %
4.3kmh
32 %
mar
34 °
mie
33 °
joi
35 °
vin
34 °
sâm
36 °

NOTA

Vă rugăm să folosiți un limbaj decent în comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul jurnalgiurgiuvean.ro nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii. Responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului!