Marți 15 decembrie 2020 este ultima zi în care cei cu datorii la impozite și taxe locale, mai pot beneficia de anularea accesoriilor.
Această măsură de sprijin se aplică pentru toate categoriile de debitori, persoane fizice sau juridice, indiferent de forma de proprietate, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, care, la data de 31 martie 2020 inclusiv, înregistrau obligații bugetare principale restante către Municipiul Giurgiu.”, a afirmat directorul Direcției de Impozite și Taxe Locale Giurgiu, Laurențiu Țintea. 
Cei care vor să beneficieze de aceste facilități pot notifica în scris DITL Giurgiu în mai multe feluri, la alegere:
– prin e-mail: ditl@primariagiurgiu.ro
– prin fax: 0246-231.893
– accesând platforma: https://ditlgiurgiu.ro/Servicii-Online/-Depunere-Documente-online.
După primirea notificării, care trebuie să conțină datele de identificare ale solicitantului – NUME, CNP, ADRESĂ, NUMĂR DE TELEFON, ADRESĂ DE EMAIL în cazul PERSOANELOR FIZICE și NUME, ADRESĂ SEDIU, NR. CUI, NUMĂR DE TELEFON, ADRESĂ DE EMAIL pentru PERSOANE JURIDICE – acesta va fi contactat de un operator DITL pentru a i se confirma suspendarea accesoriilor.
Din acel moment solicitantul are termen până la 15 decembrie 2020, inclusiv, să achite obligațiile principale restante la 31.03.2020 pentru a i se putea anula în final accesoriile.

Până în prezent de aceste facilități fiscale au beneficiat un număr de 171 de contribuabili giurgiuveni, mai exact 144 persoane fizice și 27 de firme, fiind aplicate anulări de accesorii în valoare de 498.513 lei. Încasările totale la bugetul locale din aceste facilități au depășit valoarea de 950.000 lei, până la această oră.”, preciza, pentru „Jurnal giurgiuvean”, directorul DITL Giurgiu, Laurențiu Țintea. 

(Jurnal)