Creșterea semnificativă a parcului auto la nivelul Municipiului Giurgiu are efecte vizibile nu numai în trafic, dar și asupra zonelor de parcare de domiciliu sau ale instituțiilor publice, lucru semnalat, cu mai multe ocazii, atât de locuitorii municipiului, cât și de reprezentanți ai conducerii Primăriei sau Direcției de Impozite și Taxe Locale Giurgiu.

Astfel, nu de puține ori, parcările instituțiilor publice au fost – și sunt – folosite în mod abuziv de către cei care locuiesc în zonă, considerându-le parcări „de domiciliu”. Acest lucru se întâmplă chiar și în timpul programului de lucru al instituției, cu afectarea gravă a confortului celor care apelează la serviciile acestei instituții. 

Cine în orașul ăsta nu și-ar dori gratis o parcare supravegheată video 24 din 24 ore?! Noi am fost totuși îngăduitori până acum cu vecinii noștri și le-am permis să ne folosească proprietatea în afara orelor de program ca parcare a autovehiculelor pe care le dețin, însă nu putem fi de acord ca cei care apelează la serviciile noastre să parcheze la 300 – 400 metri pentru ca să ajungă la noi cu documente, uneori prin ploaie sau viscol; Înainte de a mă preocupa confortul vecinilor, mă preocupă mai mult confortul celor care apelează la serviciile noastre sau a celor care au ceva de achitat la DITL!” a precizat directorul Direcției de Impozite și Taxe Locale Giurgiu, Laurențiu Țintea.

Astfel, începând cu 1 octombrie 2019 cei care vor fi surprinși lăsându-și autovehiculul parcat, în parcarea instituției, în timpul programului de lucru mai mult timp, vor suporta rigorile prevederilor legale, mergând până blocarea roților sau ridicarea autovehiculului.