Pentru ca societatea noastră să poate interveni cu promptitudine în remedierea unor avarii, soluţia cea mai sigură şi mai rapidă este să anunţaţi DISPECERATUL nostru, care funcţionează NON- STOP.
Orice sesizare/ reclamaţie/ informaţie cu privire la avarii sau disfuncţionalităţi apărute în reţeaua de apă/canal, inclusiv cele privind presiunea sau calitatea apei, trebuie anunţate/ solicitate NUMAI la DISPECERATUL societăţii, tel:
Giurgiu: 0246/ 21 22 27-int. 3; 0731 551 626
Mihăileşti: 0731 551 622
Bolintin-Vale: 0246/ 270 679.
Societatea nostră nu poate prelua reclamaţii / solicitări venite pe alte canale sau apărute pe reţelele de socializare.
Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie.DA, ACCEPTNU ACCEPTPolitica de confidentialitate