Pe facebook-ul Rectorului Universității de Vest din Timișoara, Marilen Gabriel Pirtea , deputat PNL în Parlamentul României, vicepreședinte al Camerei Deputaților și Secretar al Comisiei pentru buget, finanţe şi bănci din Camera Deputaților apărea recent o știre care ne-a amintit de un personaj deloc necunoscut nouă, giurgiuvenilor. Este vorba de Răzvan Cuc, fost ministru al Transportului, un produs marca PSD Giurgiu.
Rectorul Universității scria revoltat, înfățișând o imagine cu Liviu Dragnea și Răzvan Cuc : Cei 10 km de la Margina la Holdea – cel mai scump segment de autostrada din România, cu care PSD a blocat tot Banatul. Un ministru PSD, singur „cuc” în „pădurea” de proceduri, licitații, blocaje și rezilieri pentru cel mai scump segment al unei viitoare autostrăzi din România, a încurcat tot ce se putea încurca și a blocat execuția piesei lipsă din culoarul de mare viteză A1, segmentul Margina – Holdea, care ar asigura o legătură continuă de la Timișoara până la Sibiu, cu înjumătățirea duratei de deplasare Timișoara-București. Nu sunt șanse de realizare până spre 2023. Mulțumim partidului roșu și „iubit”! Bănățenii nu vor uita, vor vota la 6 decembrie pentru un guvern liberal, onest și eficient, care va finaliza această autostradă importantă pentru toată țara – mai preciza Gabriel Pirtea.
Evident că nu au întârziat nici comentariile la această observație. Iată ce sesiza cineva: Cel mai tâmpit proiect din lume. Cum faci doua ecoducte ptr. urși când de 500 de ani nimeni din locuitorii acestei zone nu a văzut ursul. De ce tov. Cuculică nu-i tras la răspundere de DNA sau așteptăm să vină Codruța sa verifice? De 5 ani de când staționează lucrările, 100 de chinezi îl realizau cu lopata. Nu se dorește realizarea. Mobilizam toate firmele ROMANESTI de construcții și îl terminam în 6 luni – menționa cetățeanul revoltat de lentoarea românească și de justificările pe care le găsesc de fiecare dată constructorii pentru a mai întârzia lucrările.
Și apropos…pe miniștri ăștia de doi bani, gen Răzvan Cuc, ce și-au bătut joc de investiții cu cheltuieli uriașe, chiar nu îi trage nimeni la răspundere pentru incompetența lor?
(Jurnal)