Primăria municipiului Giurgiu înștiintează populația despre programul avut cu publicul în următoarea perioadă:

Primiri cereri:
– Luni și miercuri: 08:30-13:00
Eliberări acte de identitate:
– Luni și miercuri: 13:00-16:30
– Marți: 08:30-13:00
Primiri cereri pentru eliberare certificat privind domiciliul înregistrat în RNEP; notificare imobil de către proprietar; furnizare date conform RUE 679/2016
– Joi: 09:30-14:00
COMPARTIMENT STARE CIVILĂ
Primiri cereri:
– Luni și miercuri: 08:30-13:00 – nașteri, căsătorii, înregistrări tardive
– Joi: 08:30-13:00 – schimbări de nume pe cale administrativă, rectificări, transcrieri, Anexa 24, Anexa 9, divorțuri pe cale administrativă.
Eliberări documente:
– Luni și miercuri: 13:00-16:30 – certificate, anexa 9;
– Marți: 08:30-13:00 – Anexa 24

Cereri pentru înregistrare deces și eliberare certificate de deces:

– Luni-vineri: 08:30 -16:30 și sâmbătă: 09:00 -12:00.

(Jurnal)