Responsabilul Call Center-ului Ghimpați, maiorul Daniel Alin ȘERB este un cadru militar de succes, care în perioada în care s-a ocupat de coordonarea acestui Centru a dat dovadă de multă responsabilitate și profesionalism în îndeplinirea misiunii de coordonare a planificării și vaccinării din zona județului Giurgiu.

Daniel Alin Șerb a avut în subordinea sa un număr de 36 de operatori care au fost instruiți cu ajutorul STS și DSP Giurgiu. Principala lor misiune a fost aceea de a se pune în sprijinul cetățenilor, făcând astfel posibilă comunicarea cât mai eficientă dintre aceștia și persoanele care cereau ajutor telefonic, astfel încât la finalul conversației, aceștia să fie lămuriți că vaccinarea este cea mai bună modalitate pe care o au la îndemână pentru a se proteja atât pe ei, cât și pe cei dragi lor.

Maiorul Șerb consideră că cea mai mare provocare pentru el a fost faptul că „militarii  au făcut față discuțiilor cu cel puțin 800 de persoane”, adaptându-se la situațiile descrise de fiecare dintre solicitanți, în parte.

O altă sarcină pe care operatorii call center-ului o au în acest moment este aceea de a îndruma cetățenii în obținerea certificatului european de vaccinare, oferindu-le suport tehnic telefonic.

Pentru munca depusă în campania de coordonare a Call Center-ului Ghimpați, îl numim OMUL SĂPTĂMÂNII și îi dorim acestuia, multă putere de muncă și mult succes în noua misiune încredințată din cadrul Direcției Medicale din cadrul Institutului Național de Cercetare-Dezvoltare Medico-Militară „Cantacuzino”.

(Ana Magheru)