O salariată VODAFONE din Giurgiu, fixează programul cu publicul după cum are ea chef!

0
2883

Un giurgiuvean ne-a reclamat faptul că sunt câțiva din salariații centrelor de telefonie Vodafone din Municipiul Giurgiu, care transformă uneori unitatea într-un fel de market propriu, de cartier.

Cetățeanul ne relata că în una din diminețile trecute, dorind să încarce telefonul soției cu 15 euro, a avut surpriza să fie pur și simplu trimis la plimbare de una din cele 4 lucrătoare ale unității Vodafone din centrul orașului ( adiacent Turnului Ceasornicului).

Deși în unitate se aflau, așa cum precizam anterior, doar 3 clienți și 4 lucrătoare,  una dintre acestea a refuzat să încaseze banii solicitantului, pe motiv că era prea de dimineață și că mai  are vreo 15 minute de așteptat până la ora la care ea își ”începe” programul de încasare a banilor de la cetățeni, pentru reîncărcarea cartelelor telefonice.

Altfel spus, femeia nu avea chef la ora aia să cheltuiască 3 minute din confortul ei matinal ( cam atât durează o încărcare de cartelă telefonică), obligându-l pe cetățean să se întoarcă după vreo oră în magazin,  pentru asta însă el fiind nevoit să se învoiască de la servici…

Alo! Vodafonule, fă frate ceva cu fetele astea fără chef de muncă, înainte ca giurgiuvenii care vor intra în această unitate (și vor păți la fel),  să vă ”umple frigiderul” cu de toate, preferând ulterior  o altă rețea de telefonie mobilă!

T.L. Grafu