Din aceeastă săptămână Serviciul Urbanism, din cadrul Primăriei Giurgiu, poate elibera avize și orice fel de documente. Cine a luat locul titularei de drept…

0
934

De la finele acestei săptămânii, Serviciul Urbanism din cadrul Primăriei Municipiului  Giurgiu, își reia activitatea în ceea ce privește eliberarea  avizelor.

Prin plecarea în concediu de îngrijire a copilului, a titularei postului,  serviciul, deși a funcționat , el nu a putut  elibera avize și nici semna  documentele solicitate de către cetățeni.

Din această săptămână însă, prin detașarea doamnei Emilia Ionescu de la Direcția Tehnică,  ce va prelua atribuțiile din cadrul serviciului Urbanism ( fiind singura din cadrul Primăriei care are studiile necesare și competența de a elibera certificate de urbanism,  și de a semna autorizații de construcție), Serviciul Urbanism va funcționa în mod normal.

Din discuțiile avute cu  persoane din conducerea Primăriei Giurgiu acestea ne spuneau că deși au susținut în două rânduri concurs pentru angajarea încă unui specialist pe acest post, din păcate nu s-a prezentat nimeni, postul nefiind atractiv în sistemul public pentru cei care au o asemenea  specialitate.

De precizat că doamna Emilia Ionescu  este detașată provizoriu,  până la ocuparea acestui post prin concurs sau prin găsirea, eventual, a  unei alte variante.

Așa cum precizam, prin plecarea titularei postului în concediul pentru creșterea copilului,  pentru o perioadă substanțială de timp, un oraș întreg a fost aproape blocat, fără avize, adică practic  nu s-a mai putut construi nimic…

Iată de ce, așa cum observa cineva din administrația locală,  este nimerit ca pe viitor pe  posturile unor astfel de servicii să fie angajați  cel puțin doi salariați,  pentru ca în cazul  plecării unuia dintre aceștia Compartimentul să poată funcționa normal, fără ca cetățenii să aibă de suferit o serie neajunsuri din această cauză.

(Jurnal)