Tot mai mulți părinți ne-au semnalat faptul că, la puțin timp de la primirea tabletelor de către elevi, pentru orele online, aceste device-uri au început să aibă diverse probleme. În acest sens, temându-se, probabil, de faptul că ar putea fi puși să plătească tableta (majoritatea celor care au primit aceste tablete de la școală sunt persoane cu venituri modeste sau chiar fără venituri), ne-au solicitat sprijinul cu privire la obținerea de informații legate de pașii ce trebuie urmați.

Reprezentanții Inspectoratului Școlar al Județului Giurgiu au precizat, pentru „Jurnal giurgiuvean”:

Tot ce trebuie să facă în această situație este ca părintele să ducă tableta la școală, iar școala va ști ce trebuie să facă. Din păcate, în perioada cât tableta este în service – aceste tablete beneficiind de service gratuit – elevul nu primește alt aparat la schimb, trebuind să se descurce cum va putea pe o perioadă de circa două sau trei săptămâni. Însă, așa cum se știe, din data de 8 februarie toți elevii s-au întors la cursuri în format fizic, astfel că dacă există asemenea probleme cu tablete defecte, ce necesită service, nu ar fi un impediment pentru elevi”, spunea reprezentanții ISJ Giurgiu.

Din aceleași informații furnizate de ISJ, nu s-au întâlnit decât cinci sau șase situații de acest fel, rezolvate fără probleme.

(Jurnal)