Consiliul Județean Giurgiu a elaborat și aprobat în ședința Comisiei de Monitorizare a Sistemului de Control Intern Managerial, procedura operațională de emitere a certificatelor de atestare a edificării construcțiilor executate fără autorizație de construire (P.O.-27.02), conform ultimelor modificări legislative în materie de urbanism.

„Scopul elaborării acestei proceduri este stabilirea conținutului cadru al documentației pentru emiterea certificatelor de atestare a edificării construcțiilor, executate fără autorizație de construcție în conformitate cu prevederile art. 31 din Legea nr. 50/1991.

Eliberarea certificatelor de atestare a edificării construcției se face pe baza unei proceduri simplificate, elaborată de Arhitectul Șef al Județului, procedura ce are ca scop valorificarea și identificarea fondului construit real de pe raza județului Giurgiu.

Procedura vine în sprijinul diverselor activități gospodărești sau profesionale și simplifică demersul de autorizare.

Analiza se va face în două etape, astfel:

1. Etapa I – analiza condițiilor necesare legale pentru emiterea certificatelor de atestare a edificării construcției.

2. Etapa II – elaborarea documentației simplificate pe baza cărei se va elibera certificatul de atestare a edificării construcției” – comunică Consiliul Județean Giurgiu.

(Jurnal)