Președintele FORT îi acuză pe constructori de condițiile proaste ale trecerii peste Dunăre la Giurgiu
Contactat recent de PSnews, președintele FORT Augustin Hagiu, a vorbit despre condițiile umilitoare pe care sunt nevoiți să le îndure șoferii are traversează Podul Giurgiu. El a atacat dur firmele care s-au ocupat de realizarea lucrărilor de reabilitare: „E o altă lucrare unde s-a furat ca în codru, e o altă lucrare făcută fără cap și care ne face de rușine”. Hagiu a mai vorbit și despre pericolele pe care le pot întâmpina șoferii pe pod, dar și despre condițiile inumane la care se expun călătorii aflați în tranzit:
“E un coșmar. Și vă rog frumos să nu luați în glumă, ci în serios. Spuneți-mi un lucru, dacă tot nu sunt în stare să refacă un pod într-un termen decent, măcar să monteze două wc-uri la fiecare o sută de metri pentru că e bătaie de joc. Vin din Grecia, vin din Turcia, sau invers: trans-România către Grecia, Turcia, către Europa – rămân pe pod și își fac nevoile între mașini. Eu așa ceva n-am crezut că o să văd vreodată. Credeți-mă, e o chestie serioasă! E o altă lucrare unde s-a furat ca în codru, e o altă lucrare făcută fără cap și care ne face de rușine. Deci, asta trebuie făcut: evitat sub orice formă ori evitat a se mai face coadă pe pod – ceea ce e imposibil – că n-ai infrasructura în vamă care să îți permită, e și acolo logistică care să îți permită să oprești mașinile, astfel încât, niciodată, așteptând să treacă cei din sensul opus, să nu te afli pe pod. Pentru că pe pod înseamnă că ești al nimănui. Și pe pod nu ai niciun fel de…, cum să zic, ești într-o beznă totală. Și-aștepți să vină din față și nu știi cât durează: stai 45 de minute, stai o oră, faci pe tine, mori acolo, crăpi. N-ai ce să faci. Uitați-vă la Podul de la Agigea care nici acum nu este gata și a costat de nu-știu-câte ori mai mult”.
Partea română dă vina pentru acest impediment, pe bulgari care pierd zeci de minute cu implementarea fiecărui călător și a autoturismelor cu care aceștia tranzitează frontiera.
(Jurnal)
Se fura cat se poate la lucrarea aceasta.
Se taie asfaltul, se transporta in vama la Ro, de unde se intoarce ca asfalt nou.
Aceeasi portiune de pod s-a lucrat de ” n ” ori.