Cu puţin timp în urmă, mai mulți cititori ai publicaţiei noastre ne-au adus la cunoştinţă faptul că au fost refuzaţi, de către angajaţi ai ENEL ENERGIE MUNTENIA, cu privire la eşalonarea unor debite înregistrate la furnizor. Mai mult, aceiaşi angajaţi afirmau că, pentru a beneficia de o eşalonare a datoriei, ar fi trebuit ca valoarea minimă a acesteia să fie de 1000 de lei.
Pentru lămuriri cu privire la acest aspect, ne-am adresat celor de la ENEL, care ne-au răspuns următoarele:
„De regulă, astfel de solicitări apar în situaţia în care valoarea facturii este mai mare decât consumul obişnuit pentru locul respectiv de consum. Angajamentul nostru este să oferim clienților stabilitate, flexibilitate, precum și prețuri optime, precum și să dăm dovadă de flexibilitate atunci când clienţii se confruntă, de exemplu, cu situaţii financiare dificile, chiar dacă valoarea facturii este în limitele consumului obişnuit. În privinţa posibilităţii de eşalonare a plăţilor, că nu există o limită minimă de la care se poate solicita eşalonarea. Toate aceste solicitări sunt evaluate de la caz la caz, clienţii beneficiind de soluţii personalizate în funcţie de nevoile fiecăruia”, se precizează în răspunsul ENEL.
(Anna Lincă)