CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI GIURGIU NR.58.083/16.12.2021
ANUNŢ PUBLICITAR
- Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Consiliul Local al Municipiului Giurgiu, B-dul Bucureşti, nr. 49-51, cod poștal 080044,
Jud. Giurgiu, tel: 004 0246.211.627; 215.631, mobil 0040372.735.333,
fax: 004 0246.215.405, email: primarie@primariagiurgiu.ro, cod fiscal: R4852455,
- Informaţii generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat:
Terenul în suprafaţă de 41,00 mp., aparținând domeniului privat al Municpiului Giurgiu, situat în Strada Tineretului, adiacent bloc 106, identificat prin cartea funciară nr.39736, conform OUG 57/2019 și HCLM nr.325/30.09.2021.
- Informaţii privind documentaţia de atribuire:
Se regăsesc în Caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
Prin solicitare scrisă de la sediul Primăriei Municipiului Giurgiu, Jud. Giurgiu.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Direcţia Patrimoniu – Compartiment Urmărire, Executare Contracte, Primăria Municipiului Giurgiu, B-dul Bucureşti, nr. 49-51, Jud. Giurgiu.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019:
Valoarea documentaţiei este de 100 lei la care se adaugă TVA si se achită în numerar la Directia de Taxe si Impozite Locale Giurgiu, sau cont IBAN: RO04TREZ32121300205XXXXX, deschis la Trezoreria Giurgiu.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 03.01.2022, ora 11.
- Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 12.01.2022, ora 16:30.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primăriei Municipiului Giurgiu, B-dul Bucureşti, nr. 49-51, Jud. Giurgiu.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
Fiecare participant depune o singură ofertă în original.
- Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:
13.01.2022, ora 11:00, Primăria Municipiului Giurgiu, B-dul Bucureşti, nr. 49-51, Jud. Giurgiu, Sala Parter.
- Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
Tribunalul Giurgiu – secţia Contencios Administrativ Fiscal, Giurgiu str. Episcopiei, nr. 13, Jud. Giurgiu tel. 0246/212.725, fax: 0337/819.940, e-mail: registratura-tr@just.ro
- Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:
17.12.2021.
DIRECȚIA PATRIMONIU,
PRIMAR, DIRECTOR EXECUTIV,
Anghelescu Adrian Trăistaru Cristian
ÎNTOCMIT,
Stan Livia