AcasăActualitateANUNŢ PUBLICITAR

ANUNŢ PUBLICITAR

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI GIURGIU NR.58.085/16.12.2021

ANUNŢ  PUBLICITAR

  1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: 

Consiliul Local al Municipiului Giurgiu, B-dul Bucureşti, nr. 49-51, cod poștal  080044, Jud. Giurgiu, tel: 004 0246.211.627;215.631, mobil 004 0372.735.333, fax: 004 0246.215.405, email: primarie@primariagiurgiu.ro, cod fiscal: R4852455.

  1. Informaţii generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat: 

Terenul în suprafaţă de 191,00 mp., aparținând domeniului privat al Municipiului Giurgiu, situat în Strada Amorfei, nr.2C, identificat prin cartea funciară nr.41363, conform OUG 57/2019 și HCLM nr.286/26.08.2021.

  1. Informaţii privind documentaţia de atribuire: 

Se regăsesc în Caietul de sarcini.

3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: 

Prin solicitare scrisă de la sediul Primăriei Municipiului Giurgiu, Jud. Giurgiu.

3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: 

Direcţia Patrimoniu – Compartiment Urmărire, Executare Contracte, Primăria Municipiului Giurgiu, B-dul  Bucureşti, nr. 49-51, Jud. Giurgiu.

3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019: 

Valoarea documentaţiei este de 100 lei la care se adaugă TVA si se achită în numerar la Directia de Taxe si Impozite Locale Giurgiu, sau cont IBAN: RO04TREZ32121300205XXXXX, deschis la Trezoreria Giurgiu.

3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 03.01.2022, ora 11.

  1. Informaţii privind ofertele:

4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 12.01.2022, ora 16:30.

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primăriei Municipiului Giurgiu, B-dul Bucureşti, nr. 49-51, Jud. Giurgiu.

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:

Fiecare participant depune o singură ofertă în original.

  1. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 

13.01.2022, ora 13:00, Primăria Municipiului Giurgiu, B-dul Bucureşti, nr. 49-51, Jud. Giurgiu, Sala Parter.

  1. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: 

Tribunalul Giurgiu – secţia Contencios Administrativ Fiscal, Giurgiu str. Episcopiei, nr. 13, Jud. Giurgiu tel. 0246/212.725, fax: 0337/819.940, e-mail: registratura-tr@just.ro

  1. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 

17.12.2021.

 

 DIRECȚIA PATRIMONIU,

                       PRIMAR,                                         DIRECTOR EXECUTIV,

                       Anghelescu Adrian                                     Trăistaru Cristian

  

                                              ÎNTOCMIT,

                                               Stan Livia

VREMEA

Giurgiu
cer acoperit de nori
7.6 ° C
7.6 °
7.6 °
76 %
5.8kmh
100 %
sâm
14 °
Dum
15 °
lun
18 °
mar
11 °
mie
15 °

NOTA

Vă rugăm să folosiți un limbaj decent în comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul jurnalgiurgiuvean.ro nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii. Responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului!