Municipiul Giurgiu devine tot maI aglomerat. Așa cum mărturisea de curând primarul Municipiului Giurgiu, Nicolae Barbu, orașul dovedește de la  un an la altul că nu mai este pregătit în ceea ce privește infrastructura rutieră. Numai în anii trecuți s-au înregistrat anual între 1300 și 1400 de noi înmatriculări ceea ce înseamnă enorm pentru o localitate cum este orașul Giurgiu. Deși în anul trecut s-au creat 250 locuri de parcare ce s-au adăugat altor 250, remodernizate, acest lucru este aproape inobservabil.  Când apar dintr-odată 1300 de autoturisme, unde se duc celelalte – se întreba retoric, primarul Nicolae Barbu. Au fost voci care ne-au sugerat să realizăm o parcare supraterană. Ce capacitate să aibă, o mie, două sau trei mii? Cine își urcă mașina în parcarea supraterană? Tot în fața blocului și-o va lăsa, blocând un sens al drumului, tot în stradă, pentru că îi este mai ușor să o lase în fața blocului în care locuiește . În privința fluidizării traficului în Municipiul Giurgiu, primarul Barbu mai spunea: Sensul giratoriu de la Căprioara  ( de la Autogară – n.red) se  va reașeza. Se va realiza totodată și proiectul privind strada Gării, circulabilă auto pe un sens de circulație. Astfel acea aglomerare de mașini din zona străzii Gării se va mai descongestiona. Am această speranță… Problema e că gândim o strategie pe care o  implementăm în 2-3 ani, dar după 2-3 ani această situație se schimbă și trebuie să te gândești la o altă strategie, iar strategii la nivel macro e greu să faci în Giurgiu – a mai precizat edilul.

(Florian Tincu)