CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI GIURGIU nr. 38.550/11.08.2021
ANUNŢ PUBLICITAR
- Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Consiliul Local al Municipiului Giurgiu, B-dul București, nr. 49-51, Jud. Giurgiu, tel.0246.213.588 /213.747, fax. 0246.215.405, email: [email protected], cod fiscal: 4852455,
- Informaţii generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat:
Terenul în suprafaţă de 300,00 mp, aparținând domeniului privat al Municipiului Giurgiu, situat în Șoseaua Sloboziei, adiacent nr.90A, identificat prin cartea funciară nr.37412, conform OUG 57/2019 și HCL nr.174/25.05.2021.
- Informaţii privind documentaţia de atribuire:
Se regăsesc în Caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
Prin solicitare scrisă de la sediul Primăriei Municipiului Giurgiu, Jud. Giurgiu.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Direcţia Patrimoniu – Compartiment Urmărire, Executare Contracte, Primăria Municipiului Giurgiu, B-dul București, nr. 49-51, Jud. Giurgiu.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019:
Valoarea documentaţiei este de 100 lei la care se adaugă TVA si se achită în numerar la Directia de Taxe si Impozite Locale Giurgiu, sau cont IBAN: RO04TREZ32121300205XXXXX.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 27.08.2021, ora 13.
- Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 06.09.2021,ora 1630.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primăriei Municipiului Giurgiu, B-dul București, nr. 49-51, Jud. Giurgiu.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
Fiecare participant depune o singură ofertă în original.
- Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:
07.09.2021, ora 13:00, Primăria Municipiului Giurgiu, Şos. Bucureşti, nr. 49-51, Jud. Giurgiu, sala Parter.
- Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
Tribunalul Giurgiu – secţia Contencios Administrativ Fiscal, Giurgiu str. Episcopiei, nr. 13, Jud. Giurgiu tel. 0246/212.725, fax: 0337/819.940, e-mail: [email protected]
- Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:
11.08.2021.