De 13 ani, prima cale ferată construită în România zace nefolosită! În data de 13 august 2005, podul de la Grădiştea, ridicat în urmă cu 136 de ani de inginerii Regelui Carol I… s-a prăbuşit .
Suntem în anul 2017 și în legătură cu această gravă problemă nu s-a întâmplat deocamdată nimic, deși presa locală și națională a semnalat nu o dată acest lucru. La Giurgiu, refacerea acestui pod a constituit o veșnică promisiune electoral, neonorată de aproape nimeni. De la Giurgiu la Bucureşti se merge în prezent cu ocol, prin Videle, iar o călătorie durează chiar şi trei ore! Prin Ministerul Transportului au trecut numeroși miniștri care, asemenea politicienilor locali, nu au făcut nimic, livrându-ne doar scuze și promisiuni.
Singurul politician giurgiuvean care și-a respectat promisiunea demarând ceva concret în acest sens a fost Răzvan Cuc, care la cererea autorităţilor locale din Comana, în toamna anului trecut, ca ministru al transporturilor a început elaborarea studiului de fezabilitate pentru refacerea podului. De acum ar urma licitaţia şi construcţia propriu-zisă. CFR Infrastructură anunţă însă că trenurile vor circula din nou între Bucureşti şi Giurgiu, prin Grădiştea, abia în anul 2020! Chiar și în aceste condiții proiectul acesta continuă pentru mulți să rămână doar un vis.
(Jurnal)