S-a constatat că peste 40% dintre utilizatorii de internet la nivel global citesc zilnic știri online, iar acest număr va continua să crească. Prin urmare, este esențial să știm ce așteaptă oamenii de la site-urile de știri în viitor. Într-un site web cu conținut greu, nu este ușor să vă mențineți cititorii implicați și, prin urmare, menținerea cititorilor implicați este un act de echilibrare care poate fi greu de realizat.

Mai jos sunt enumerați câțiva factori cheie pentru crearea de site-uri web de știri bune

Păstrarea utilizatorilor

Este esențial pentru orice site web, fie că este un site web de afaceri sau un site de jocuri online, cum ar fi ruleta NetBet, să mențină interesul utilizatorilor săi și să-i păstreze pentru o perioadă lungă de timp. Site-urile de știri pot fi dificil de realizat, deoarece tind să aibă mult conținut. Unul dintre scopurile principale ale oricărui site web nou este acela de a se asigura că vizitatorii sunt suficient de interesați pentru a rămâne și a continua să revină pe site pentru o perioadă lungă de timp. Designul vizual al site-ului web este elementul cel mai critic în determinarea acestor lucruri. Majoritatea vizitatorilor își formează părerile despre un site web în primele secunde de la vizualizarea acestuia.

Implicarea utilizatorului

Știrile digitale au un avantaj semnificativ față de informațiile tradiționale în ceea ce privește atragerea cititorilor într-un mod care îi face să se simtă cu adevărat implicați. Include, dar nu se limitează la, cititorii care comentează la postări, participă la discuții și împărtășesc articole noi colegilor. Integrarea rețelelor sociale și a site-urilor de știri a devenit o practică standard. Există două moduri în care site-urile importante de știri folosesc rețelele sociale. Primul este să-și folosească platformele de socializare pentru a disemina informații și a ajunge la publicul țintă prin mai multe canale. O a doua modalitate de a încuraja cititorii să-și împărtășească lecturile pe diverse platforme de social media ar fi adăugarea butoanelor de social media pe site.

Creșterea veniturilor din reclame, fără a deveni intruziv

Este interesant de observat că majoritatea site-urilor de știri oferă conținutul lor gratuit, spre deosebire de principalele instituții media tradiționale. Ne-a atras atenția că mai multe studii au arătat că majoritatea oamenilor nu sunt dispuși să plătească pentru serviciile de știri online. Există mai multe motive în spatele acestui lucru, unul fiind acela că oamenii cred că pot obține același lucru gratuit în altă parte. De asemenea, este posibil ca ei să prefere doar să plătească pentru divertisment. Rezultatul este că abonamentele aduc unele venituri, dar nu este suficient ca aceste site-uri web să se susțină.

 Creșterea ratei de respingere

Nu este cazul pentru majoritatea site-urilor web în care doriți ca vizitatorii dvs. să revină în fiecare zi și, eventual, de mai multe ori pe zi, pe site-ul dvs. de știri. Prin urmare, este esențial să vă asigurați că rata de respingere este cât mai mică posibil. Este simplu să definiți rata de respingere ca procent de vizite la o singură pagină. Incapacitatea unui cititor de a explora în continuare indică faptul că nu a găsit ceea ce căuta sau că interesul lor nu a fost suficient pentru a-i determina să exploreze mai multe pagini.

Se încarcă rapid

Există cu 70% mai multe sesiuni pe site-uri care se încarcă în mai puțin de cinci secunde. Este esențial din diverse motive, inclusiv, dar fără a se limita la, experiența clienților, să se asigure că site-ul se încarcă rapid. Un astfel de lucru aparent mic poate face o mare diferență în luarea deciziilor.  De asemenea, este o idee bună să proiectați site-ul web în conformitate cu instrucțiunile. Este pentru a permite editorilor să ofere versiuni mobile ale paginilor site-ului lor web pe dispozitivele lor mobile.

(R)