Mulți angajați au recunoscut că pierd două ore pe zi din programul de lucru cu diverse chestiuni care le distrag atenția. Cei mai mulți dintre lucrători spun că cel mai adesea sunt întrerupți din treabă de către alți colegi care au chef de vorbă, fie că povestesc ce au făcut în week-end, ce planuri au pentru următorul sau alte chestiuni private. Șase din 10 angajați recunosc că se regăsesc zilnic în situația de a nu-și face treaba din această cauză.

Al doilea lucru care îi disturbă pe oameni la serviciu este zgomotul de fond din birou. Nu se pot concentra din cauza zarvei create de alții sau de telefoanele care sună în continuu. Sunt 36% în această situație.

Al treilea aspect pe care oamenii îl consideră factor disturbator sunt ședințele prelungite. Trei din zece angajați spun că pierd timp prețios din acest motiv.

Sunt, de asemenea, mulți și cei care recunosc că petrec prea mult timp pe rețelele de socializare, în timpul orelor de lucru, dar și pe aplicațiile de mesagerie, în timp ce 11% sunt deranjați de numărul mare de e-mailuri pe care le primesc zilnic și care necesită răspuns imediat. Nu în ultimul rând un angajat din zece recunoaște că pauzele dese de cafea și fumat reprezintă principala sursă de timp pierdut. Urmare a scurtării programului de lucru efectiv, mulți susțin că le este afectată calitatea muncii, iar 2 din 10 că le crește nivelul de stres. Sunt, totuși, aproape 30 % care consideră că timpul pierdut nu le afectează în niciun fel activitatea.