Cândva, localitatea Grădiștea din județul Giurgiu, se mândrea cu un pod strașnic peste Argeș. Și cu o cale ferata care deschidea României calea către Bulgaria şi Turcia. Din 2005, însă, de când râul a luat cu el pilonii de susținere, promisiunile autorităților din acea vreme, s-au dus şi ele pe apa Sâmbetei. În 2005, podul de la Grădiștea a fost înghițit de apele Argeșului. Pilonii au cedat, iar șinele de tren s-au rupt. Atunci, s-a stabilit că se va face o analiză tehnică si economică, pentru a se alege varianta de reparație a podului sau trecerea pe investiția începuta în anii 90.

Pierdea cea mai mare este, însă, ruta București-Giurgiu, deschiderea feroviară a României către Bulgaria și Istanbul. Acum, drumul cu trenul din Capitală până in orașul de graniță este de doua ori mai lung. Traseul inițial a fost deviat către Videle şi călătoria a căpătat, dintr-un foc, un plus de 58 de kilometri.

Pentru a veni în sprijinul călătorilor, respectiv a a locuitorilor care folosesc ca mijloc de transport trenul, Guvernul României a inclus miercuri, 17 martie 2021, pe ordinea de zi a ședinței, hotărârea prin care se aprobă exproprierea imobilelor proprietate privată aflate pe amplasamentul primului lot al proiectului, privind modernizarea căii ferate Giurgiu-București – redeschiderea circulației feroviare pe podul de peste Argeș, între Vidra și Comana.

La finalul anului 2020, după mulți ani, s-a semnat contractul de proiectare și execuție pentru podul de la Grădiștea.

În județul Giurgiu sunt vizate 38 de imobile aflate pe amplasamentul proiectului de pe raza localității Comana. Hotărârea de Guvern cuprinde, în anexă, atât lista imobilelor ce urmează a fi expropriate, cât și sumele ce vor fi achitate proprietarilor acestora, suma totală alocată exproprierilor fiind de 332,1 milioane lei, bani ce vor fi plătiți de la bugetul de stat.

Întreaga echipă liberală din Giurgiu tratează cu prioritate proiectele de infrastructură importante ale județului obținând sprijinul Guvernului pentru multe dintre acestea. Astfel, Guvernul a aprobat, în data de 3 martie 2021, indicatorii tehnico-economici pentru Portul Giurgiu, proiect care se realizează din fonduri externe nerambursabile și de la bugetul de stat. Un alt proiect il constituie, varianta ocolitoare a municipiului Giurgiu, care a fost inclusă în Master Planul General de Transport al României, finanțarea obiectivului de investiții realizându-se din fonduri externe  nerambursabile și de la bugetul de stat. De asemenea, tot cu aportul parlamentarilor giurgiuveni, a fost predat amplasamentul și începută execuția la varianta ocolitoare – Podul Prieteniei.

Totodată, a fost atribuit și semnat contractul pentru reluarea lucrărilor la centura Mihăilești, contract ce fusese reziliat de PSD la un grad de execuție de aproximativ 30%.