Inspectoratul Școlar Județean Giurgiu a publicat marți, 28 iunie, procedură de utilizare a platformei de înscriere a candidaților pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Giurgiu.

„Prezenta procedură descrie pașii pe care un utilizator trebuie să-i parcurgă pentru înscrierea la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat.

Este necesară consultarea acestui document înainte de a începe procesul de înscriere, pentru a vă familiariza cu întregul proces.

De asemenea, este recomandată consultarea procedurii în măsura în care aveți orice întrebări sau dificultăți, inclusiv de natură tehnică, în utilizarea platformei.

Este important să parcurgeți atât acest document, cât și toate informațiile prezentate în cadrul platformei, în diversele formulare și în email-urile pe care le veți primi ca urmare a utilizării platformei, din moment ce toate materialele conțin informații esențiale pentru utilizatori care sunt menite să vă ajute pe întregul parcurs de înscriere. Lipsa de atenție din partea unui utilizator, orice depășire a termenelor limită sau încărcarea unor documente greșite pot avea ca rezultat descalificarea candidatului. Astfel, recomandăm vigilență atât în parcurgerea prezentului ghid și a instrucțiunilor întâlnite pe parcursul procesului de înscriere, cât și atunci când toate documentele sau informațiile au fost încărcate și vă pregătiți să transmiteți formularul final”, precizează IȘJ Giurgiu.

Întregul calendar al concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea iunie-octombrie 2022 îl găsiți la următorul link:

https://isjgiurgiu.ro/jcms/attachments/article/2778/20220628%20-%20Procedura%20nr.%20116_DTI_23_06_2022.pdf

(Ana Magheru)