
Conform unui comunicat transmis publicației noastre de către Direcția Poliției Locale Giurgiu, la sfârșitul acestei luni a fost definitivată activitatea de verificare a imobilelor degradate, în vederea supraimpozitării.
„Această activitate a constat în întocmirea a unui număr de 86 de Note Tehnice de Constatare privind starea tehnică a imobilelor, de către o comisie costituită la nivelul UAT-ului, din care a făcut parte și Poliția Locală, transmiterea Somațiilor propietarilor de imobile neîngrijite sau degradate (pentru reparare, reabilitare sau demolare) și, ulterior (după ce o parte din imobile au fost reparate/reabilitate), întocmirea a 40 de Note de Constatare finale – documente întocmite de către Compartimentul Disciplina în Construcții și Afișaj Stradal al instituției noastre, documente ce vor sta la baza proiectului de Hotărâre a Consiliului Local, inițiat de Direcția de Imozite și Taxe Locale, pentru supraimpozitare, ce va fi pus în dezbatere public”, se mai arată în comunicatul DPL Giurgiu.