
Recent Banca Transilvania a primit recunoaşterea calităţii fiind declarată de “Brand Finance“ singurul brand bancar românesc din topul celor mai valoroase branduri bancare din lume. Provocată să ne vorbească despre această performanţă, Mirela Matei, directorul sucursalei Giurgiu, ne-a spus: Evident că ne bucură această ştire. Este meritul tuturor salariaţilor din acest complex colectiv şi mai ales al celor ce asigură întreaga strategie a activităţii acestei Bănci. Ne bucurăm că o firmă prestigioasă ca Finance Brand care a realizat acest top 500, a evaluat valoarea Băncii Transilvania la 174 milioane de dolari iar brand-raitingul ( n.red. forţa brandului ) este de A +. Cu atât mai onorant este această performanţă cu cât este cunoscut faptul că locurile de frunte ale topului sunt ocupate de bănci din China şi SUA.
Directoarea Matei ne mai preciza că anul trecut, într-un alt clasament al celor mai valoroase branduri româneşti , realizat de acelaşi “Brand Finance”, Banca Transilvania apare pe locul 6, evaluat la 136 de milioane de euro.
Menţionăm că alte branduri de valoare din România sunt : DACIA, Dedeman, URSUS, Breweries )cel mai valoros multibrand local), la acre se adaugă sectorul retail cumulat cu 10 branduri.
De remarcat că Brand Finance evaluează anual mii şi mii de branduri naţionale şi locale, rezultatele acestuia fiind ulterior publicate în revista de specialitate “The Banker”.