Recent, Infocons a realizat un studiu comparativ cu privire la cheltuielile Primăriilor din cadrul reședințelor de județ din România pentru evenimentele organizate în perioada sărbătorilor de iarnă 2017-2018.

Conform datelor furnizate de aceştia, cea mai mare sumă pentru organizarea evenimentelor din perioada sărbătorilor de iarnă pentru iarna 2017 – 2018, nouă milioane de lei, a fost alocată – şi achitată – de Primăria Municipiului Bucureşti.  La polul opus, Primăria municipiului Giurgiu are cea mai mică sumă achitată pentru aceste sărbători, de doar 27.136 lei. În medie, primăriile din ţară au cheltuit 744.764, 15 lei pentru organizarea evenimentelor din perioada amintită.  În ceea ce priveşte modalitatea atribuirii contractelor, cele mai multe, 59,52% dintre ele, au fost atribuite prin achiziţie directă; alte 11,9% dintre contracte au fost cu achiziţie publică, 9,52% prin licitaţie, 7,14% prin acorduri de parteneriat iar cele mai puţine, 2,38%, au fost finanţate fie prin intermediul sponsorizărilor, fie finanţate în regie proprie.
În ciuda sumelor mici cheltuite, statistica celor de la INFOCONS arată că  numărul evenimentelor organizate de Primăria Giurgiu în iarna 2017 – 2018 a fost de 11, cele mai multe dintre toate Primăriile reşedinţelor de judeţ din România. La polul opus, un număr de 11 primării au organizat câte un singur eveniment cu ocazia sărbătorilor de iarnă amintite.

(Jurnal)