Încep lucrările de execuție la podul de cale ferată de la Grădiștea, semn că echipa PNL Giurgiu își onorează promisiunile făcute în campania electorală. Mulți au contestat angajamentul nostru, dar iată că după atâția ani podul de la Grădiștea va fi reconstruit.

Contractul a fost semnat în decembrie anul trecut de Guvernul PNL condus de Ludovic Orban și de Ministrul Transporturilor de atunci, Lucian Bode. Între timp, s-a finalizat proiectarea, se asamblează comandamentul șantierului și au început să fie emise autorizațiile pentru demolarea clădirilor din zonă și a vechiului pod. Ieri a fost emisă autorizația pentru execuția lucrărilor de construire. Următoarea etapă este amenajarea drumurilor de acces, a organizării de șantier și acțiunile de demolare.

Este un proiect în valoare de circa 650 de milioane de lei, ce se va derula pe parcursul a doi ani. Finanțarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile.

Noul pod peste râul Argeș va avea o deschidere centrală de 145 de metri, a doua ca lungime după cea a podului de peste Dunăre, de la Cernavodă.              

Podul de la Grădiștea s-a prăbușit acum 16 ani din cauza viiturilor, iar lucrările de reconstruire a acestuia au fost amânate în mod repetat, pentru că guvernele care s-au perindat nu l-au considerat important.

Lipsa acestui pod lungește semnificativ distanța pe calea ferată dintre București și Giurgiu, trenurile fiind obligate să ocolească pe la Videle. Din acest motiv, un tren ajunge de la București la Giurgiu în 2 ore și jumătate sau chiar 3 ore.

Împreună cu actualul Guvern condus de Florin Cîţu, și cu susținerea Ministrului Transporturilor, Cătălin Drulă, ne ținem de cuvânt. Acest proiect a înaintat de atâția ani, mai ales datorită implicării colegilor mei, Toma Petcu și Alexandru  Andrei și a președintelui PNL Giurgiu, Dan Motreanu.”– transmite deputatul PNL de Giurgiu-Gabriela HORGA.

Gabriela Horga – Deputat PNL de Giurgiu

#NeȚinemDeCuvânt

#PNLGiurgiu

#Grădiștea