
A lua legătura cu angajaţii de la orice birou al Administraţiei Finanţelor Publice Giurgiu (AFP), este o reală odisee. În ciuda faptului că pe site-ul instituţiei, sunt înşirate o mulţime de numere de telefon, la ora la care am încercat să luăm legătura cu reprezentanţi ai AFP Giurgiu, joi 20 iulie, am fost plimbaţi vreo 45 de minute de un robot impersonal , prin mai toate interioarele posibile ale instituţiei. Într-un final, a trebuit să îndurăm şi vocea fără chef a unui funcţionăraş care, în plin program de lucru ( era vorba de ora 14,00!!), s-a simţit oarecum deranjat că trebuie să dea lămuriri prin telefon unui contribuabil oarecare.
Asta, în condiţiile în care funcţionăraşul cu pricina îşi primeşte salariul din banii acelui contribuabil, care, pe lângă taxe şi impozite va mai avea de plată şi contravaloarea celor aproape 45 de minute de aşteptare , la telefon.
În consecinţă pentru a-ţi putea rezolva o problemă cât de mică privind problemele de natură fiscală, este musai să dai o fugă la Administraţia Finanţelor Publice Giurgiu, unde, dacă nu ai un pic de şansă, vei fi plimbat, în acelaşi mod, de la un ghişeu la altul până când vei ajunge în pragul disperării.
Vă oferim alăturat lista telefoanelor de contact pentru a putea să verificaţi singuri probitatea celor afirmate mai sus.
(Jurnal)