Toţi clienţii ENEL, precum şi cei ai celorlalte companii furnizoare de energie electrică, erau obligaţi să facă acest lucru până la 1 octombrie 2017.

Potrivit Ordinului Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) nr. 88/2015, pentru aprobarea contractelor cadru de furnizare a energiei electrice la clienţii casnici şi noncasnici, românii au fost nevoiţi să-şi reînnoiască contractele cu companiile de la care primesc electricitate. Obligaţia vine în urma Ordinului Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) nr.88/2015 privind aprobarea contractelor cadru de furnizare a energiei electrice pentru clienţii casnici şi noncasnici, informează Bugetul.ro.

Procesul de reconectare a început încă din anul 2015, însă fiind vorba de un număr foarte mare de clienţi, acesta s-a finalizat de-abia pe 1 octombrie 2017. Clienţii au avut la dispoziţie 30 de zile pentru semnarea şi returnarea contractului către furnizor, prin poştă, potrivit ordinului ANRE. În situaţia în care contractul nu a fost trimis în cele 30 de zile, actul este considerat ca intrând în vigoare fără semnătura abonatului.

(Jurnal)