AcasăActualitateSocialCe trebuiau să facă toţi clienţii ENEL până la 1 octombrie şi...

Ce trebuiau să facă toţi clienţii ENEL până la 1 octombrie şi ce riscă persoanele care NU au făcut asta

Toţi clienţii ENEL, precum şi cei ai celorlalte companii furnizoare de energie electrică, erau obligaţi să facă acest lucru până la 1 octombrie 2017.

Potrivit Ordinului Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) nr. 88/2015, pentru aprobarea contractelor cadru de furnizare a energiei electrice la clienţii casnici şi noncasnici, românii au fost nevoiţi să-şi reînnoiască contractele cu companiile de la care primesc electricitate. Obligaţia vine în urma Ordinului Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) nr.88/2015 privind aprobarea contractelor cadru de furnizare a energiei electrice pentru clienţii casnici şi noncasnici, informează Bugetul.ro.

Procesul de reconectare a început încă din anul 2015, însă fiind vorba de un număr foarte mare de clienţi, acesta s-a finalizat de-abia pe 1 octombrie 2017. Clienţii au avut la dispoziţie 30 de zile pentru semnarea şi returnarea contractului către furnizor, prin poştă, potrivit ordinului ANRE. În situaţia în care contractul nu a fost trimis în cele 30 de zile, actul este considerat ca intrând în vigoare fără semnătura abonatului.

(Jurnal)

VREMEA

Giurgiu
cer senin
24.8 ° C
24.8 °
24.8 °
53 %
0.1kmh
0 %
mar
35 °
mie
36 °
joi
39 °
vin
36 °
sâm
38 °

NOTA

Vă rugăm să folosiți un limbaj decent în comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul jurnalgiurgiuvean.ro nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii. Responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului!