În această perioadă, peste tot în ţară, ca şi la Giurgiu, începe “plombarea” gropilor din carosabil, poate chiar reasfaltarea porţiunilor cu probleme, aceeaşi sarabandă care secătuieşte bugetul statului, al municipalităţilor, dar şi al nostru, al românilor. Pierdere de bani cu autoturismele duse la service-uri la care se adaugă şi nervii făcuţi în trafic. În tot acest timp banii disponibili pentru reparaţiile din asfalt, parcă sunt din ce în ce mai puţini, de la un an la altul.
Anul acesta am constatat cu toţii, alocaţi de la buget pentru lucrări de reparaţii ale drumurilor, sunt de două ori mai puţini ca anul trecut, sub 300 de milioane de lei. Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, spune că ajung cel puţin pentru prima jumătate din an şi că va cere fonduri suplimentare la rectificarea din vară, dacă e cazul.
Aceste inconveniente ar putea fi evitate dacă asfaltările s-ar face o dată pentru mai mulţi ani, nu doar pentru un sezon, adică lucrările să fie făcute la o calitate mai bună. Este vorba, în primul rând, de structura de rezistenţă a drumului, veche de 50 de ani, dar şi de mixtura asfaltică, de fapt cea care constituie stratul de uzură al drumului. Dacă structura nu este făcută să reziste, nu va rezista. Pentru că licitaţiile se câştigă, de obicei, pe criteriul preţului cel mai mic, acesta fiind motivul pentru care drumurile, cu mici excepţii, se strică în câteva luni.
(Jurnal)