AcasăActualitateBritanicii fără băuturi alcoolice în perioada sărbătorilor de iarnă…De ce?

Britanicii fără băuturi alcoolice în perioada sărbătorilor de iarnă…De ce?

 

Britanicii  ar putea să petreacă , anul acesta sărbătorile ”pe uscat”, cum zic românii.

Ei se confruntă cu probleme mari în ceea ce privește  aprovizionarea cu băuturi alcoolice în această perioadă de vârf a anului, sărbătorile de Crăciun.

Reprezentanții unei  asociații  din industria vinului şi băuturilor spirtoase crede că dacă Guvernul nu îşi va intensifica eforturile pentru a remedia un deficit de şoferi de camion, băuturile ar putea lipsi din baruri  și restaurante, de sărbători,  transmite Reuters, citată de Agerpres.

Posibilitatea raţionalizării vânzărilor de alcool vine după ce achiziţiile de panică au creat cozi la benzinăriile din Marea Britanie, tot ca urmare a lipsei şoferilor care să conducă camioanele cisternă de la rafinării la staţiile de alimentare.

Marea Britanie are nevoie urgent de 100.000 de şoferi de camion, rezultat al unei combinaţii de factori precum şoferii care au părăsit industria, Brexit şi pandemie, o criză care a provocat haos de-a lungul lanţurilor de aprovizionare şi cozi la benzinării.

Asociaţia comercianţilor de vin şi băuturi spirtoase din Marea Britanie (WSTA) a anunţat miercuri că un număr de 49 de firme, inclusiv Moet Hennessy UK, Laurent-Perrier UK, Pernod Ricard UK, C&C Group şi Matthew Clark, şi-au pus numele pe o scrisoare trimisă ministrului Transporturilor, Grant Shapps, în care îi cer să ia măsuri urgente pentru a rezolva problema deficitului de şoferi de camioane de mare tonaj şi perturbările în traficul de marfă.

Există îngrijorări serioase în rândul membrilor noştri potrivit cărora, dacă nu se vor lua măsuri de urgenţă, vom aluneca şi mai mult în haos. Vedem deja mari întârzieri în timpul de livrare a vinurilor şi băuturilor spirtoase, ceea ce majorează costurile şi limitează gama de produse disponibile pentru consumatorii britanici”, apreciază directorul WSTA, Miles Beale.

Asociaţia susţine că membrii săi se confruntă în prezent cu perioade de aşteptare de cinci ori mai mari la importul produselor, comparativ cu situaţia din urmă cu un an, iar firmele care anterior puteau acoperi comenzile în două-trei zile au acum nevoie de 15 zile pentru a procesa unele livrări.

În plus, costurile pentru transportul de marfă au crescut şi ele cu 7%, după ce firmele de livrări au fost nevoite să majoreze salariile şoferilor.

În aceste condiţii, WSTA vrea ca ministrului Transporturilor, Grant Shapps, să prelungească, pentru cel puţin un an, o schemă de acordare de vize temporare pentru şoferii de camion, în ideea de a reduce presiunile cu care se confruntă industria.

Pentru rezolvarea deficitului de şoferi de camion, Executivul de la Londra a decis că un număr de 5.000 de şoferi de camion de mare tonaj vor putea veni în Marea Britanie pe baza unor vize temporare, valabile pe o perioadă de trei luni, din octombrie până în decembrie.

Cu toate acestea, transportatorii britanici au avertizat că aceasta este doar o soluţie pe termen scurt şi nu va rezolva deficitul acut de şoferi de camion. De asemenea, reprezentanţii sectorului transporturilor au avertizat că şoferii de camion din Europa ar putea să nu mai dorească să muncească în Marea Britanie după Brexit.

Iată încă o oportunitate pentru șoferii români de camioane, apărută chiar înainte de sărbătorile de iarnă.

(Jurnal)

Foto: Alcool Discount

VREMEA

Giurgiu
cer acoperit de nori
8.1 ° C
8.1 °
8.1 °
91 %
5.7kmh
100 %
joi
15 °
vin
16 °
sâm
16 °
Dum
16 °
lun
14 °

NOTA

Vă rugăm să folosiți un limbaj decent în comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul jurnalgiurgiuvean.ro nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii. Responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului!