
Operatorul regional de apă şi canal “Apa Service” SA Giurgiu vine în întâmpinarea dvs. cu o serie de informaţii legate de obiectul său de activitate. Astfel, începând de astăzi vă vom prezenta, în serial, informaţii ce răspund, în avans, unor posibile întrebări ale consumatorilor.
Vă propunem precizări importante despre: CALITATEA APEI, CONTRACTE, FACTURĂ, CANALIZARE, BRANŞAMENT, cu precizarea că toate aceste informaţii pot fi regăsite pe site-ul societăţii, la adresa apagiurgiu.ro – Informaţii de interes public – Întrebări frecvente despre:
1. Calitatea apei
- Ce trebuie făcut când apa nu are acelaşi aspect şi gust pe care le are de obicei?
Dacă n-aţi utilizat apa o perioadă mai îndelungată, prima apă care va curge este cea care a stagnat pe instalaţia dumneavoastră. De fiecare dată când constataţi o deteriorare a aspectului apei de la robinetul dumneavoastră, vă recomandăm să lăsaţi apa să curgă câteva secunde. Informaţi-vă dacă apa nu a fost oprită pentru intervenţii şi verificaţi dacă şi vecinii dumneavoastră au aceeaşi problemă.
- Ce pot să fac dacă apa are miros de clor ?
Mirosul mai pronunţat de clor apare în cazul unor temperaturi extreme, precum şi în situaţia în care, pentru a asigura siguranţa microbiologică a apei distribuite, este necesară o creştere a concentraţiei de dezinfectant către limita superioară a cantităţii maxim admise. Măsura este luată exclusiv în scopul protejării sănătăţii dumneavoastră. Pentru atenuarea gustului apei, lăsaţi apa într-un recipient sau vas descoperit, înainte de a o bea.