
Elevi şi cadre didactice din patru ţări europene (Finlanda, Malta, Italia şi Grecia) sunt oaspeţi ai elevilor şi cadrelor didactice de la Şcoala cu clasele I – VIII nr. 7 din municipiu.
În cadrul Programului Erasmus +, sub deviza „Don’t throw, make it glow!”, în anul şcolar 2016 – 2017 copiii implicaţi în program şi-au pus imaginaţia la treabă şi au atras atenţia adulţilor, aşa cum s-au priceput ei mai bine, asupra pericolului pe care îl reprezintă, pentru Terra, poluarea.
Micii ecologişti ai şcolii 7, împreună cu cei din cele patru ţări (un număr de 24 de elevi) au creat o serie de afişe menite să îi sensibilizeze pe adulţi, dar au şi „construit” mici dispozitive, care ar putea fi, aproape oricând, folosite în case.
La întâlnirea de marţi, 2 mai, alături de copiii şi profesorii prezenţi, a participat şi primarul municipiului, Nicolae Barbu, dar şi inspectorul şcolar general, Gigi Oprişan, alături de reprezentanţi ai comitetului de părinţi care s-au implicat în proiect.
„Ne bucură că, iată, suntem gazdele dumneavoastră, nu doar ca şcoală, ci şi ca oameni simpli, având, fiecare copil implicat în proiect, în vizită câte un copil dintr-una din ţările implicate în program. Nu ne vom opri aici, schimburile de experienţă vor continua, pentru că numai aşa putem dezvolta învăţământul din ţara noastră” – directorul şcolii cu clasele I – VIII nr. 7, Mircea Gemescu.
„Don’t trow, make it glow!- un proiect Erasmus+ minunat pentru care adresez felicitări Şcolii Generale nr.7, profesorilor, elevilor, dar şi părinţilor implicaţi.
Astăzi i-am cunoscut si pe partenerii din Malta, Italia, Finlanda şi Grecia şi m-am bucurat să văd şi o parte din machetele realizate de elevi, pe această temă a reciclării.” – primarul municipiului Giurgiu, Nicolae Barbu.
Proiectul continuă, în Giurgiu, cu un spectacol ce se va desfăşura în seara zilei de joi, 4 mai, începând cu ora 17, când copii din fiecare ţară vor juca, pe scena Centrului Cultural Local „Ion Vinea”, câte o mică piesă, cu temă ecologică, scrisă chiar de ei, şi ale căror decoruri au fost realizate în cadrul atelierului de lucru care a încheiat ziua de 2 mai.
(O.C.)