AcasăActualitateSalariaţii VODAFONE îşi tratează clienţii cu…”sictir”!

Salariaţii VODAFONE îşi tratează clienţii cu…”sictir”!

Dacă ţi-a expirat abonamentul la  compania de telefonie Vodafone şi doreşti să reziliezi contractul,  ai nevoie de răbdare, cunoştiinţe temeinice de drept,  perseverenţă şi  timp.

Din păcate  prin această experienţă trec zilnic mulţi dintre clienţi. unul dintre aceştia  au dorit să ne povestească modul abuziv şi lipsa totală de respect a două angajate ale acestei companii din sucursala Giurgiu, locaţie situată lăngă Ceasul cu Turn din central Municipiului.

Ceea ce aparent ar trebui  să se rezolve în câteva minute, tocmai pentru că trăim în era tehnologiei, la Giurgiu se dovedeşte a deveni un război al nervilor, al  zecilor de minute petrecute în compania unui robot telefonic, pentru ca ulterior să realizezi că nu este suficient! Va  trebui să înregistrezi o cerere, după  care vei aştepta un telefon…  În acest timp vei constata că, deşi tu vrei să reziliezi un contract, te afli în situaţia de a nu te asculta nimeni, ba mai mult, că îţi este prelungit contractul  pe încă un an şi, în mod ciudat, la un tarif de abonament mult mai mare.

Total nedumerit clientul noastru  a avut neinspiraţia de a  solicita informaţii celor două angajate din sucursala mai sus menţionată… Pe un ton ce trăda iritarea , ”duduiţele” i s-au adresat clientului, de la început, la persoana a doua, singular. După ce i-au  solicitat acestuia buletinul,  ulterior  i-au comunicat că întrucât abonamentul telefonului a fost prelungit   ele nu pot face nimic. Nedumerit, clientul, păstrându-şi tonul politicos, le-a întrebat  cum este posibil ca pentru o simplă informaţie să i se solicite cartea de identitate, şi dacă, pentru a i se prelungi contractul, nu este nevoie decât să fie sunat de un operator, care nu are nicio siguranţă  că la acel număr răspunde doar titularul  şi chiar şi în acest caz,  ar fi nevoie să ţi se aducă la cunoştinţă obligaţiile contractuale pe care se presupune că vrei să ţi le asumi?

Ce este ciudat ? Faptul că dacă te prezinţi la magazinul Vodafone, pentru a plăti nu este nevoie de nicio carte de identitate, însă dacă soliciţi  informaţii despre abonament vei fi solicitat să prezinţi  buletinul. Clientul ne mai spunea că tonul irascibil al celor două angajate Vodafone, atitudinea lor nepoliticoasă nu s-au oprit aici…Una dintre ele a plecat din magazin, în timp ce cealaltă s-a angrenat într-o discuţie cu o  amică, făcănd schimb de numere de telefon, în acest timp ignorând total clientul care se afla în faţa ei.

Aceasta este din păcate atitudinea unor angajaţi care consideră  clienţii responsabili de stările lor anxioase,  lipsa  de politeţe şi amabilitate  devenind politica firmei, neconştientizând că printr-un astfel de comportament nu aduc  decât deservicii companiei, dar mai ales clienţilor care, uneori, ca în cazul de faţă, renunţă la  serviciile Vodafone, tocmai din cauza unor astfel de angajaţi. Vom reveni până îşi vor… reveni!

 

(Jurnal)

 

1 COMENTARIU

  1. Si eu am patit-o cu Vodafone. Au ajuns jos de tot. Si cei de la Vodafone Kaufland sunt vai mama lor, au pe unu acolo de zici ca te ia la bataie daca il intrebi ceva. E criza mare de oameni, se vede, au ajuns sa angajeze toti golanii. Eu vroiam sa reziliez abonamentul la internet pe tableta si ei nu vroiau, imi spuneau ca am prelungit eu abonamentul ca cica mi-am luat tableta. Le-am spus in toate felurile ca eu nu mi-am luat nici o tableta in ultimii doi ani ci acum 5 ani. Le-am cerut la telefon sa imi prezinte inregistrarea in care am cerut eu prelungirea abonamentului, nu mi-au trimis-o. Am avut noroc cu d-na Gina Tudor, o femeie deosebita, sefa de la Vodafone la sediul despre care vorbiti, si care stia istoricul tabletei mele si mi-a reziliat contractul, altfel nu cred ca mai scapam de ei.

VREMEA

Giurgiu
nori împrăștiați
7.2 ° C
7.2 °
7.2 °
70 %
2.3kmh
48 %
sâm
15 °
Dum
19 °
lun
17 °
mar
17 °
mie
19 °

NOTA

Vă rugăm să folosiți un limbaj decent în comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul jurnalgiurgiuvean.ro nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii. Responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului!