Cu puțin timp în urmă în cotidianul nostru apărea o informație conform căreia după audierile din Comisia de Disciplină a CN APDF SA Giurgiu, ar fi izbucnit un conflict care ar fi degenerat în mod neașteptat, actori ai acestuia fiind directorul general Florian Velicu și Doru Rușinaru, director coordonare activități subunități. Iritat de știrea apărută în mediul on line, pe care a considerat-o mincinoasă și tendențioasă, directorul Companiei, Florian Velicu,  a dorit să vină ulterior cu câteva precizări.

La rândul său,  simțindu-se lezat de unele din afirmațiile directorului Companiei, Doru Rușinaru a solicitat  cotidianului nostru publicarea unui drept la replică, dorință respectată de noi. Între timp, însă, se pare că spiritele în cadrul Companiei  sunt departe de a se liniști, de data aceasta o parte dintre salariați, ne-au trimis la redacție o listă cu întrebări adresate domnului Doru Rușinaru, pe care o redăm în rândurile de mai jos, cu speranța că va răspunde la fel de prompt,  așa cum a făcut-o și în privința ”dreptului la replică„.

Ce ne puteți spune despre ”clauza abuzivă de stabilitate”,  datorită căreia postul dvs. nu poate face obiectul unei restructurări /reorganizări decât cu riscul plății unor despăgubiri enorme de bani, transformându-vă astfel în „cel mai superior angajat” al Companiei? Cum ați obținut-o și dacă ea este condiționată de criterii de performanță…

O serie de angajați ai Companiei ne-au solicitat să vă întrebăm  în ce context a fost   angajată  soția dvs.  (despre care ei spun că a fost” ilegală”) , care era pontată ca economist la Bechet deși își desfășura activitatea, ca secretară personală a dvs., la sediul din Drobeta-Turnu Severin?  La rândul nostru,  am dori să aflăm  dacă această postură este și morală?  Unii sunt curioși să le spuneți dacă doamna Rușinaru a semnat condica de prezență vreodată?

Ce ne puteți spune despre pierderile înregistrate în ultimii ani, pierderi care însumează, după cum am fost informați,  aproape patru milioane de lei?

Aveați obligația, conform  Fișei postului, să vă ocupați de gestionarea încasării acestor sume? 

 Cum au fost respectate Regulamentele Portuare, (le-ați  implementat la timp?), care sunt tot în grija dvs. și care este  situația terenurilor aflate în concesiunea APDF-ului și neintabulate până la acest moment sau cele ”efectiv furate de către diferite entități sau persoane” – după cum  sugerau unii dintre salariații Companiei?

Ne vorbeați recent,  în ”dreptul la replică” adresat redacției noastre, despre eforturile depuse în folosul Companiei. Am dori să  nominalizați câteva din proiectele scrise, depuse și coordonate în mod direct de către domnia voastră?

O serie de persoane vă solicită  să ne spuneți ”cine” și ”când” a fost achitată suma de peste 500.000 de lei, imputată de către Curtea de Conturi (pentru chirii datorate, penalități și TVA), cităm: ”datorie rezultată din proasta coordonare a celor două agenții”, aflate  în subordinea dvs.?

O serie de salariați ai APDF ar  dori totodată să afle care este stadiul plăților  unor lucrări neexecutate, la Baziaș, în valoare de peste 35.000 de lei?

Sunt  salariați din cadrul Companiei ce reproșează comportamentul  deloc ortodox pe care îl are d-na Rușinaru  față de aceștia . Cum comentați acest lucru ?

(Redacție)