andronic-podÎn doar trei săptămâni de la începerea campaniei pentru alegerile parlamentare, Podul de la Grădiștea a devenit celebru și strânge din ce în ce mai mulți susținători pentru refacerea lui. Meritul îi aparține candidatului PMP-Giurgiu pentru Camera Deputaților, Dan Andronic care nu lasă să treacă o zi fără să povestească istoria prăbușirii Podului și amintească de nepăsarea a 14 miniștri ai Transporturilor, care timp de 11 ani, nu au făcut absolut nimic pentru a le ușura viața a mii de giurgiuveni. 

Prezent, miercuri, în studiourile a două televiziuni importante – B1TV și Realitatea TV, Dan Andronic a adus în atenția unei țări întregi neajunsurile locuitorilor din Giurgiu, care, în lipsa Podului de la Grădiștea, sunt nevoiți să facă zilnic naveta până la București, pierzând o grămadă de bani și de timp. Atitudinea categorică și argumentele imbatabile folosite de Andronic au determinat-o pe moderatoarea emisiunii de la Realitatea TV, Denise Rifai ca, în pauza publicitară, să-i promită candidatului PMP – Giurgiu tot sprijinul pentru ducerea la îndeplinire a proiectului de refacere a Podului de la Grădiștea. Denise Rifai nu este singura care s-a declarat în favoarea acestui demers. În urmă cu o săptămână, Dan Andronic a primit susținerea liderului PSD Cătălin Ivan pe marginea aceluiași proiect. De altfel, într-o altă zi, la TVR, la o oră de maxima audiență, Doina Pană – fostul ministru al Apelor și Pădurilor – a spus că intenționează să scoată un radar al balastierelor. Declarația deputatului PSD a venit la insistența lui Dan Andronic, care explicase anterior că exploatarea balastierelor ar fi fost o cauză a prăbușirii Podului de la Grădiștea. 

Dan Andronic: ”Eu sunt omul care îi va face pe cei responsabili să refacă Podul”

În Giurgiu există celebrul Pod de la Grădiștea. Eu l-am făcut celebru la nivel național, el era până acum celebru doar în județ”, a spus Andronic, la Realitatea TV. El a explicat că podul nu este refăcut din 2005, trenul nu mai trece pe acolo, oamenii fac un ocol de 115 km pe la Videle dacă vor să ajungă la București în condițiile, în care vorbim de o distanță de doar 45 de km. ”Sunt în jur de 10.000 de giurgiuveni care trebuie să ia un microbuz și să plătească 16 lei dus, 16 lei întors”, a arătat Dan Andronic. În opinia sa, se poate spune că s-a schimbat ceva cu adevărat în România în momentul în care Podul de la Grădiștea va fi refăcut. Întrebat dacă el este omul care va face podul, Dan Andronic a dat un răspuns categoric: ”Eu nu sunt un constructor! Eu sunt omul care îi va face pe cei responsabili să refacă Podul. Și dacă voi reuși acest lucru, consider că mandatul meu e îndeplinit”, a conchis candidatul PMP – Giurgiu la Camera Deputaților.  

3 COMENTARII

  1. Ca un cititor fervent al presei , in format virtual mai ales, ma-ntreb ce l-a impiedicat pe distinsul domn Dan Catalin Andronic, sa aduca in discutie problema repararii podului de peste raul Arges, de langa comuna Gradistea, Giurgiu ? Calitatea de,, catindat” ptr. CD din partea PMP i-a desteptat spiritul civic asa de mult, incat sa faca o tema a campaniei sale electorale din -posibila- rezolvare a acestei stari de fapt ? Sunt curios cat de mult a utilizat trenul in deplasarile facute prin tara si ( eventual) strainate, acest nou venit pe scena doritorilor demnitatii parlamentare ? Intrucat nu cred ca va utiliza mersul cu trenul ptr. a ajunge la Giurgiu, in eventualitatea c-ar fi ales !

    • Cum s-ar zice, dle Păunescu, n-ar trebui să facă nimic dl candidat Andronic pentru acest pod pentru că până la candidatură nu a manifestat interes pentru acest pod iar dacă va fi ales nu va veni la Giurgiu cu trenul.
      La fel cum au facut de-a lungul anilor numeroși reprezentanți ai județului in structurile guvernamentale ori legislative. Unii chiar în ministerul de resort. Doar așa ar merita votat, nu?