Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) Giurgiu se găsește în faza finală privind noul corp de clădire al instituției. În acest sens , directorul acesteia, Mirel Leonida Dumitru ne-a făcut vorbit despre noua construcție, și despre dotările de excepție ale acesteia.
Foto: Mirel Leonida DUMITRU – director OCPI Giurgiu
Considerând că avem nevoie de o extindere a clădirii în care funcționăm, ca Oficiu de Cadastru, am demarat lucrările din timp… Așa a apărut acest nou corp de clădire care la parter va fi ocupat în integralitate de către Registratură, unde se vor înregistra cerereile petenților, un spațiu suficient de încăpător și totodată prietenos.
Registratura va fi dotată și cu birotica necesară pentru desfășurarea în bune condiții a activității noastre, astfel încât salariații să aibă la îndemână tot ceea ce le este util.
Etajul 1 și 2 vor fi ocupate doar de arhivă, realizată la standardele cele mai de sus existente la această oră. Noua clădire este un P + 2…
În total 576 de metri pătrați, din care Registratura ocupă, la parter , 192 mp., iar cele două etaje, fiecare câte 192 de mp.
Noi zicem că ne-am făcut treaba, iar constructorul, la rândul său, și-a onorat promisiunea făcută față de noi.
Referitor la parcare, o problemă mare la noi în municipiu, directorul OCPI, Mirel Leonida Dumitru, ne-a spus:
Dacă v-ați uitat încă de la intrare, curtea practic nu permite parcarea multor autoturisme .
Este însă o parcare destul de generoasă pentru noi, suficientă mașinilor angajațiilor și câtorva petenți. Asta ar însemna undeva la 10 autoturisme ce ar putea intra în parcare. Însă, vis-a-vis de parcarea demarcată și întreținută de noi , se mai pot parca mașini, fără niciun fel de probleme…
Spațiul este în așa fel realizat încât să poată permite accesul colegilor de la Imigrări-Centrul Regional de Proceduri pentru Solicitanții de Azil, dar și colegilor de la Divizia de Operațiuni Speciale cât și celor de la Ministerul de Interne care se găsesc în prelungirea clădirii noastre. Noi, la acest moment, considerăm că aceste locuri sunt suficiente pentru angajați , dar și pentru cei care vin să își rezolve problemele la instituția noastră.
Asta, ținând cont de faptul că acum lucrăm foarte mult în sistem on-line, indiferent că vorbim de persoane fizice, juridice, de notarii cu care colaborăm, avocați sau executori…totul se poate gestiona on-line sau aproape totul, în proporție de 90 % – ne mai spunea directorul OCPI Giurgiu, Mirel Leonida Dumitru.
El ne-a mai precizat și faptul că noua clădire este prevăzută cu sisteme performante și eficiente, fiind în același timp dotată cu camere de luat vederi, alarme și senzori de mișcare ce garantează o deplină funcționalitate și siguranță instituției.