Direcția Generală de Evidență a Populației Giurgiu vine cu serie de modificări privind programul de lucru cu publicul.

Astfel acesta va fi după cum urmează:

PROGRAM STARE CIVILĂ

LUNI – ORA 8:30 – 13:00 – PRIMIRI DOCUMENTE ( naşteri, căsătorii, decese, cereri certificate, transcrieri, rectificări, schimbări de nume, înscrierimenţiuni, anexa 9 etc);

MARŢI – ORA 8:30 – 13:00 – PRIMIRI ŞI ELIBERĂRI DOCUMENTE (naşteri, căsătorii, decese, cereri certificate, transcrieri, rectificări, schimbări de nume, înscrierimenţiuni, anexa 9, anexa 24 etc);

MIERCURI – ORA 8:30 – 13:00 – PRIMIRI ŞI ELIBERĂRI DOCUMENTE (naşteri, căsătorii, decese, cereri certificate, transcrieri, rectificări, schimbări de nume, înscrierimenţiuni, anexa 9, anexa 24 etc).

JOI – ORA 8:30 – 13:00 – PRIMIRI DOCUMENTE (naşteri, căsătorii, decese, cereri certificate, transcrieri, rectificări, schimbări de nume, înscrierimenţiuni, anexa 9, anexa 24 etc);

JOI ORA 14:00 – 18:30 – ELIBERĂRI DOCUMENTE

VINERI –8:30 – 13:00 – PRIMIRI DOCUMENTE (naşteri, căsătorii, decese);

SÂMBĂTĂ – 09:00 – 12:00 – ÎNREGISTRĂRI DECESE.

Directoarea Carmen Ciobanu ne preciza că se pot primi zilnic cereri pentru eliberarea certificatelor de naștere, deces sau căsătorie.

De asemeni, persoanele care nu sunt din municipiul Giurgiu pot depune zilnic acte, indiferent de programul detaliat mai sus.

(Jurnal)