După incidentul de la Constanța în care casierița ”chefereului”, a vândut călătorilor un număr de 500 de bilete, deși trenul ”Regio”, pe respectivul traseu,  nu avea decât un singur vagon (!), cu doar 100 de locuri , iată încă o istorioară reală,  consumată  luni, 10 , chiar în Gara Giurgiu Nord. Cetățeanul ce ne-a trimis această informație a jurat că nimic din relatarea sa nu este născocită. În consecință, în timp ce giurgiuveanul nostru se oprise în dreptul unui tren ”Regio” (fostele  trenuri ”personal”), aflat în stație, privind la impegatul de mișcare care tocmai se pregătea să dea semnalul de punere în mișcare a trenului,  un individ s-a apropiat de acesta, precipitat, cerându-i să mai aștepte puțin căci prietenul său urma să ajungă cu taxiul în Gară pentru a urca în acest tren.

Spre consternarea concetățeanului nostru impegatul s-a conformat  rugăminții, așteptându-l pe întârziat vreo 5 minute până ce acesta a catadicsit  să urce în tren. Evident că cel ce ne-a trimis această istorioară nu a fost deloc încântat de gestul ”prietenesc” al impegatului, ci   extrem de contrariat aducându-ne aminte că în Japonia pentru 3 secunde întârziere , pe întregul an, companiile de căi ferate își cer scuze, public , călătorilor.

La noi, alți oameni, alte mentalități, alte obiceiuri. Vorba cântecului: ”Suntem balcanici…!”