De ceva timp abonații sucursalei ING din Municipiul Giurgiu nu mai pot efectua plăți de la sediul acesteia. Asta pentru că aparatul de la care se realiza o astfel de operațiune a fost desființat.
Reprezentanții ING, contactați la telefon de clienți, spun că acest lucru a fost decis de către conducerea Băncii, care a constatat faptul că acest sistem este prea costisitor pentru ei. În acest nou context Banca recomandă clienților ei să folosească o aplicație de pe telefonul mobil prin intermediul căreia se poate face orice plată on line. Publicul abonat, mai ales cel de vârsta a treia, reclamă însă faptul că nu oricine știe să folosească această aplicație pe telefon și/sau că telefoanele lor rudimentare nu suportă o asemenea aplicație.
Totodată Banca a ignorat și faptul că există zone rurale, limitrofe Municipiului Giurgiu, unde NET-ul funcționează prost sau deloc (comuna Slobozia, de exemplu), în care pensionarii preferau să vină la sucursală unde se bucurau și de ajutorul/îndrumarea angajaților acesteia.
Mai trebuie precizat și faptul că în cadrul Sucursalei de la Giurgiu nu există o casierie , ceea ce le aduce un alt mare neajuns clienților Băncii.
Un colaborator al ziarului nostru, avocat de profesie, le reproșează bancherilor de la ING faptul că această decizie putea fi luată doar după ce anunțau în prealabil o astfel de schimbare prin intermediul mass media și după ce îi chestionau pe abonați asupra eficacității noului mod de plată, ales de Bancă.
În consecință o parte dintre clienții giurgiuveni ai sucursalei Băncii ING ne-au declarat că, dacă nu se va reveni asupra deciziei, intenționează să se retragă, în timp ce alții amenință cu plângeri înaintate către Protecția Consumatorilor.
După cum se constată Banca se gândește la un profit cât mai mare prin diminuarea serviciilor ce le-ar ușura accesul clienților. O politică păguboasă care ar putea avea un recul nesatisfăcător pentru ING, în următoarea perioadă.
(Jurnal)