După ce ADI „Sistem integrat de management al deșeurilor solide în județul Giurgiu” a traversat o perioadă dificilă, odată cu rezilierea, de către GIREXIM UNIVERSAL, a contractului de ridicare și transport deșeuri, în ședința Comitetului Județean pentru SItuații de Urgență Giurgiu s-a luat decizia delegării serviciului către un alt operator.

Acest lucru încă nu a fost decis, deocamdată, la nivelul municipiului Giurgiu.
În schimb, ședința de îndată a aleșilor locali, de luni, 11 februarie, a avut pe ordinea de zi un singur proiect de hotărâre, care viza aprobarea asigurarea continuității Serviciului Public de salubrizare a municipiului Giurgiu pentru activitățile privind colectarea și transportul deșeurilor municipale, a deșeurilor similare provenind din activități comerciale, de industrie și instituții, inclusiv fracții colectate separat.

Astfel, aleșii locali au aprobat caietul de sarcini pentru atribuirea serviciului pentru perioada următoare, dar și pentru licitația ce urmează a fi organizată într-un viitor apropiat.

Conform caietului de sarcini aprobat luni, pe lângă faptul că prețul va rămâne cel puțin același ca cel practicat de către GIREXIM, colectarea deșeurilor va fi făcută conform următorului plan:

– în perioada caldă, în intervalul 01 aprilie – 01 octombrie, zilnic, în zonele centrale, la unitățile de alimentație publică, unități sanitare, piețe, cantine, creșe și grădinție, în timp de la producătorii casnici ridicarea va fi făcută la cel mult două zile.

– în perioada rece, în intervalul 01 octombrie – 01 aprilie, zilnic  în zonele centrale, la unitățile de alimentație publică, unități sanitare, piețe, cantine, creșe și grădinție, în timp de la producătorii casnici ridicarea va fi făcută la cel mult trei zile.

Miercuri, 13 februarie, urmează ca, tot într-o ședință extraordinară, să se aprobe prestatorul serviciului de salubrizare a municipiului Giurgiu, până la finalizarea noii proceduri de licitație.

(Jurnal)