Caracterizat mai mult de consoane, la una dintre dughenele de pe bdul CFR din municipiu se poate învăţa un nou dialect de „biznis”. Şi, că reclama este sufletul comerţului, o ştie oricine, numai că ai nevoie fie de o imaginaţie sau intuiţie extrem de bine dezvoltate, fie de…un dicţionar sau de un translator pentru a înţelege exact ce oferă societatea comercială cu pricina. 18336797_10209448949604932_2100522825_nBuunnn! Din partea asta nu se înţelege mare lucru…aşa că încercăm din sens opus. Numai că, şi în acest nou caz, aceeaşi „păsărească” ce necesită un simţ al intuiţiei extrem de bine dezvoltat.

18280921_10209448949804937_1183718784_nCe e drept, numele societăţii comerciale în faţa căreia se afla panoul publicitar nu a fost „văduvit” de nicio literă. Sau patronii au mers pe principiul „să intre să vadă despre ce e vorba, nu contează că afară e vopsit „gardul”…pardon, panoul publicitar!”…