Fost parlamentar PSD, iar până în 2010, lider al organizației PSD Giurgiu, Ion Rădoi este astăzi personaj controversat în scandalul panourilor publicitare din stațiile de Metrou.

Ales senator în circumscripția electorală nr.19 GIURGIU, pe listele Uniunii Naționale PSD+PUR (data validării: 17 februarie 2004 – HS nr.57/2004), în legislatura 2000-2004, Ion Rădoi a fost și deputat PDSR.

Ca orice politician care se respectă el a trecut la PSD, fiind între anii 2004 și 2008, senator, iar până în 2010 a condus organizația social democraților din Giurgiu.

Recent însă, Sindicatul Liber din Metrorex a decis să denunțe afacerile acestuia, printr-un comunicat în care preciza că situația spațiilor comerciale de la metrou face obiectul unei acțiuni în instanță.

Firma sindicaliștilor de la Metrou, Sindomet Servcom, a fost astfel somată de către Metrorex să dezafecteze de urgență spațiile comerciale (până la data de 2 aprilie). Contractul dintre Metrorex și firma deținută de Unitatea Sindicatul Liber de la Metrou (USLM), condus de la înființare, de nimeni altul decât de Ion Rădoi, a expirat încă din 2018.

Justificarea acestei măsuri a fost simplă: Spațiile comerciale ce activează în rețeaua de metrou pun în pericol siguranța transportului subteran, cu afectarea directă a exigențelor de securitate la incendiu și evacuarea persoanelor în caz de urgență, după cum precizează un comunicat al Companiei.

De precizat că din anul 2018, Rădoi nu a mai dorit să iasă în spațiul public, până și declarațiile sale de avere fiind de negăsit. Pe site-ul sindicatului de la metrou, USLM, nici măcar nu este indicată conducerea acestei structuri.

Așa cum preciza presa centrală, în cadrul activității parlamentare a lui Ion Rădoi, în legislatura 2000-2004, administrator al firmei sindicatelor de la metrou era Florin Crișu, fost consilier PSD în consiliul local al sectorului 1, care (culmea coincidenței!), era totodată și consilierul lui Ion Rădoi, la USLM!

Presa comentează, afirmând că de fapt afacerea cu panourile publicitare din stațiile de metrou, în mare parte, este a lui Ion Rădoi, care a profitat de poziția sa de lider de sindicat pentru a-și justifica  afacerile sale, personale, justificând tot timpul că ele aparțin METROREX.

(Jurnal)