De mai bine de 4 ani, Direcția de Impozite și Taxe Locale din Giurgiu oferă pentru contribuabili și posibilitatea de a-și rezolva problemele fiscale din fața calculatorului sau prin intermediul telefonului mobil.

Dintre cele peste 200 de tipuri de servicii pe care le prestează aproape zilnic către populație, DITL Giurgiu poate oferi o parte a acestor servicii și on-line, fără a mai fi nevoie de deplasarea cetățenilor la sediile instituției.

Printre cele mai importante servicii sunt cele cu privire la:

– emiterea Deciziei de Impunere pentru Taxa de Habitat 2019
– impunerea de clădiri nou construite pentru Persoane Fizice
– impunerea de clădiri nou construite pentru Persoane Juridice
– impunerea de clădiri pentru Persoane Fizice
– impunerea de clădiri pentru Persoane Juridice
– impunerea de terenuri pentru Persoane Fizice
– impunerea de terenuri pentru Persoane Juridice
– eventuale restituiri

O analiză recentă a DITL Giurgiu arată o serie de evoluții spectaculoase dacă e să ne luăm după numărul locuitorilor orașului nostru care au folosit plățile on-line către bugetul local în ultimii.

Suma încasată nu este mare, ea reprezintă doar 2,6% din totalul sumelor încasate pe întreg anul trecut, dar extrem de interesantă este dinamica, evoluția acestor comportamente ale contribuabililor locali.  Faptul că anul trecut o bună parte din activitățile noastre au fost făcute exclusiv on-line, iarăși a contat foarte mult la formarea unor obiceiuri ale cetățenilor noștri. Noi în continuare ne dorim să putem oferi orice fel de serviciu care stă în obiectul nostru de activitate, exclusiv on-line, de la distanță, fără să fie necesară deplasarea cetățenilor la ghișeele noastre!” – a precizat Laurențiu Țintea, directorul DITL Giurgiu.

Pentru folosirea rapidă a tuturor serviciilor de mai sus este nevoie de accesarea următorului link:

https://edirect.e-guvernare.ro/Admin/Servicii/ServiciuVizualizare.aspx?IdInregistrare=54&IdOperatiune=4

(Jurnal)