Ca urmare a Planului de Măsuri pentru prevenirea răspândirii virusului COVID-19 la nivelul Primăriei Municipiului Giurgiu adoptat în ședința Comitetului Local pentru Situații de Urgență din data de 11.03.2020, la nivelul DITL Giurgiu s-au luat următoarele măsuri:

a) se va restricționa programul de relații cu publicul, în sensul că se va asigura relații cu publicul în intervalul orar 9.00-11.00, în fiecare zi, de luni până vineri, până la data de 31.03.2020, cu posibilitate de prelungire, în ceea ce privește activitatea de primire documente, înmânări de documente, manipulări de documente și dosare care vin dinspre cetățeni spre DITL Giurgiu și în sens invers;

b) suspendarea audiențelor la conducerea instituției;

c) se va asigura un flux controlat al cetățenilor în spațiile închise din cadrul instituției, la maxim 2-3 persoane;

d) în cazul plății indemnizațiilor asistaților sociali, pentru cei care ridică banii de la Casieria Tineretului a D.I.T.L., aceasta se va realiza, sub supravegherea Poliției Locale, prin intrarea la casierie, pe rând, a unei singure persoane, cu bon de ordine.

”Nu ne încântă foarte tare aceste măsuri, dar, deciziile Comitetelor pentru Situații de Urgență sunt obligatorii pentru toți. Din fericire oamenii încep încet-încet să înțeleagă riscurile la care se expun, astfel că din ce în ce mai mulți au început să folosească atât plățile on-line, cât și platforma DITLGIURGIU.RO pentru depunerea și obținerea documentelor” a precizat Laurențiu Țintea, directorul instituției.

Din statisticile anilor precedenți, numai puțin de 21.000 de oameni apelează la serviciile DITL în luna Martie, practic 1 din 2 giurgiuveni trece pragul acestei instituții pentru plăți sau alte servicii.

DITLGIURGIU.RO