Întruniți în ședință ordinară, consilierii locali au avut de aprobat joi, 31 ianuarie, un număr de 24 de proiecte de hotărâre, cărora li s-au adăugat, la începutul ședinței, alte cinci proiecte suplimentare.

Astfel, printre proiectele devenite hotărâre, s-au numărat: aprobarea instituirii taxei speciale pentru promovarea turistică a Municipiului Giurgiu; modificarea și completarea HCLM 518/19.12.2019 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul fiscal 2019; completarea și modificarea Regulamentului de organizare și executare a transportului de persoane, mărfuri sau bunuri în regim de taxi în Municipiul Giurgiu și a Contractului de atribuire în gestiune delegată a serviciului de transport în comun în regim de taxi; alipiri sau includeri de terenuri în inventarul domeniului public al Municipiului Giurgiu; aprobarea planului de acțiuni sau de lucrări de interes local ce urmează a fi prestate de persoanele apte de muncă beneficiare de ajutor social; parteneriate cu școli, sprijinuri financiare.

De asemenea, s-au aprobat bugeturi de venituri și cheltuieli pentru societăți aflate în subordinea Consiliului local, tarife minime practicate de SC Adminsitrația Zonei Libere Giurgiu SA, stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul familiei ocupaționale „Administrație” din Aparatul de specialitate al Primarului și serviciile publice din subordinea Consiliului Local pentru anul 2019; desemnarea doamnei Dunia Pălăngeanu în calitate de membru supleant în Comisia de evaluare a ofertelor pentru licitațiile de subconcesiune teren organizate de către SC AZL Giurgiu SA.

La capitolul „Diverse”, aleșii locali au transmis mai multe mesaje ale locuitorilor din diverse zone ale municipiului cu privire la starea drumurilor (cazul concret prezentat a vizat Linia Videle, despre care primarul Nicolae Barbu a precizat că va intra în lucrări de reabilitare de îndată ce starea vremii va permite aceste lucrări), dar și cu privire la situația ridicării gunoiului după data de 15 februarie, răspunsul edilului municipiului fiind că de acest lucru trebuie să se ocupe ADI „Management eficient pentru un județ curat” și Consiliul Județean Giurgiu.

(Jurnal)