
Joi, 26 iunie, pe Ordinea de zi a ședinței Consiliului Local au fost dezbătute 21 de puncte. La cererea primarului Adrian Anghelescu s-a retras de pe această ordine de zi, punctul 17, dar totodată suplimentându-se cu alte trei puncte.
A existat de asemenea și un vot secret, atribuit punctului 2 de pe ordinea de zi a ședinței.
Printre subiectele dezbătute, cu o relevanță mai mare în ceea ce privește interesul giurgiuvenilor, amintim: „ Regulamentul privind identificarea, ridicarea, transportul și eliberarea sau valorificarea vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe domeniul public sau privat al statului” și „Modificarea Regulamentului de Organizare și Funcționare al „Sport Club Municipal – Dunărea 2020 Giurgiu”.
Au mai dezbătute proiecte ce au vizat concesionarea unor terenuri prin licitație publică, precum și reglementarea unor situații juridice ale terenurilor situate în Municipiul Giurgiu.
Societățile subordonate Primăriei, în concret este vorba despre societatea „Giurgiu Servicii Publice” și Societatea „Giurgiu Construcții Edilitare SRL”, și-au trecut prin Consiliu , situațiile financiare anuale, aferente anului 2024.
Consilierii au votat și completarea Actului Constitutiv al societății „Giurgiu Servicii Publice”, probabil cu un nou cod CAEN.
În aceeași ședință a fost aprobat Bugetul de venituri și cheltuieli a controversatei societăți „Tracum SA” Giurgiu, urmând ca la rândul nostru să solicităm în zilele următoare informații suplimentare despre veniturile si cheltuielile societății „Tracum”, precum și informații privitoare la fondul de salarii, organigrama și activitatea efectivă a acestei societăți, dar și alte informații ce ne vor părea relevante.
(Jurnal)