
După ce, la sfârșitul săptămânii trecute, mai exact joi, 13 august, ușile BRD – Vasile Alecsandri (sucursala din centrul municipiului) s-au închis, pentru cinci zile, pentru clienți, din pricina unui caz confirmat de COVID 19, iată că cei dela BRD o „comit” din nou!
Cine are, în această perioadă, nevoie de serviciile BRD din centrul orașului, fie se încarcă de o doză imensă de răbdare, fie…se lasă păgubaș. Motivul? De la ora deschiderii, 9 dimineața, până la ora 17,00, când se închide sucursala, în permanență la ușa de acces în bancă sunt aliniate câteva zeci de persoane.
Se așteaptă, după cum ne precizau cei pe care i-am găsit la orele 14,00, miercuri, 19 august, și câte trei sau patru ore, pentru a avea acces în incinta băncii.
„Intrăm câte doi sau trei clienți în bancă, dacă nu avem nevoie la bancomat. Se invocă faptul că doar atâtea ghișee sunt, și nu pot intra mai mulți, din cauza pandemiei…Din păcate, pentru a rezolva o problemă minoră (o ridicare sau depunere de sumă), trebuie să așteptăm cu orele”, spuneau, nemulțumiți, clienții aflați la intrarea în bancă.
Din păcate, deși am încercat în nenumărate rânduri să luăm legătura cu cei de la sucursala amintită, a fost imposibil. Toate încercările noastre de a apela numărul de telefon afișat pe internet s-au terminat cu „linia apelată este momentan ocupată”…
(Jurnal)