AcasăActualitatePerioada în care mașinile pot sta nefolosite în parcare a fost redusă,...

Perioada în care mașinile pot sta nefolosite în parcare a fost redusă, de la 1 an la 6 luni

Legea cu privire la ridicarea autoturismelor abandonate a suferit mai multe modificări, astfel că perioada în care mașinile pot sta nefolosite în parcare a fost redusă, de la 1 an la 6 luni, iar pentru recuperarea mașinii, proprietarii vor fi nevoiți să facă dovada plății amenzilor și a valabilității inspecției tehnice periodice (ITP).

Până acum, perioada în care o mașină putea sta abandonată în parcările de pe domeniul public era de un an de zile, iar pentru recuperarea acestuia era necesară doar dovada achitării taxelor și impozitelor și o declarație a proprietarului din care să reiasă faptul că autovehiculul nu este abandonat, potrivit G4media.ro, care citează profit.ro.

Cum se restituie un autovehicul abandonat

Noua lege prevede modificări importante cu privire la acest aspect. Pe lângă dovada plății taxelor și impozitelor datorate, proprietarul trebuie să facă dovada efectuării ITP-ului, în termen de 5 zile de la primirea somației.

În plus, acesta trebuie să facă și dovada plății amenzilor, dar și plata unei taxe de 2.000 de lei.

(Jurnal)

Legea cu privire la ridicarea autoturismelor abandonate a suferit mai multe modificări, astfel că perioada în care mașinile pot sta nefolosite în parcare a fost redusă, de la 1 an la 6 luni, iar pentru recuperarea mașinii, proprietarii vor fi nevoiți să facă dovada plății amenzilor și a valabilității inspecției tehnice periodice (ITP).

Până acum, perioada în care o mașină putea sta abandonată în parcările de pe domeniul public era de un an de zile, iar pentru recuperarea acestuia era necesară doar dovada achitării taxelor și impozitelor și o declarație a proprietarului din care să reiasă faptul că autovehiculul nu este abandonat, potrivit G4media.ro, care citează profit.ro.

Cum se restituie un autovehicul abandonat

Noua lege prevede modificări importante cu privire la acest aspect. Pe lângă dovada plății taxelor și impozitelor datorate, proprietarul trebuie să facă dovada efectuării ITP-ului, în termen de 5 zile de la primirea somației.

În plus, acesta trebuie să facă și dovada plății amenzilor, dar și plata unei taxe de 2.000 de lei.

(Jurnal)

ARTICOLE SIMILARE

VREMEA

Giurgiu
câțiva nori
24.4 ° C
24.4 °
24.4 °
28%
1.2m/s
13%
mar
24 °
mie
27 °
J
26 °
vin
27 °
S
27 °

Stiri

PROMO

SC PATTY MEDIA SRL - Obiecte promoționale personalizate - Complex ANCORA, Giurgiu

DEZVOLTARE SITE-URI & APLICAȚII WEB

Dezvoltare site-uri & aplicatii web. Optimizare. Mentenanta - Sector web

NOTA

Vă rugăm să folosiți un limbaj decent în comentariile pe care le lasati. Folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii se vor sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul jurnalgiurgiuvean.ro nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii. Responsabilitatea formulării acestora revine integral autorului comentariului!